بهترین ریش تراش های فیلیپس را بشناسید

بهترین ریش تراش های فیلیپس را بشناسید

آراستگی و تمیزی از ویژگی‌هایی هستند که هر انسانی به دنبال آن‌هاست، اما این موضوع در برخی از مواقع برای مردان سخت می‌شود؛ چون باید صورت خود را اصلاح کنند که کاری وقت گیر است و به دقت بالایی نیاز دارد. از این رو، ریش تراش ها به وجود آمدند که این کار را راحت کنند و با امکاناتی که دارند به اصلاح صورت، دقت و قدرت ببخشند. پس هرچه یک ریش تراش امکانات بیشتری داشته باشد، کار را آسان‌تر می‌کند.

فیلیپس یک شرکت هلندی چندملیتی است که در شهر آمستردام قرار دارد، این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم و تجهیزات الکترونیکی در جهان به شمار می‌رود. در ادامه این مطلب چند مدل از ریش تراش های این برند، در رنج قیمتی مختلف معرفی خواهند شد؛

ریش تراش فیلیپس مدل S7788/55

ریش تراش فیلیپس مدل S7788/55  با استفاده از تکنولوژی اصلاح برشی چرخشی اصلاحی کاملا تمیز و یک دست به ارمغان می‌آورد. این ریش تراش دارای منبع تغذیه شارژی است و باتری آن، از نوع لیتیم یونی بوده که در مدت زمان 60 دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شود و هر بار بعد از شارژ کامل تا 1 ساعت بازدهی دارد. این ریش تراش سیستم شارژ سریع نیز دارد که در مواقع کمبود زمان، تنها با 5 دقیقه شارژ کردن آن می‌توان به اندازه یک اصلاح کامل از آن بهره برد.

این مدل، دارای تیغه‌هایی از جنس استیل ضد زنگ است و بدنه آن و متریال به کار رفته در ساخت آن نیز به گونه‌ای است که دستگاه بسیار خوش دست بوده و به خوبی در دست قرار می‌گیرد و علاوه بر آن جنس بدنه به گونه‌ای است که تحت هیچ عنوان حتی در مواقعی که خیس است از داخل دست سر نخورد. همچنین می‌توان پس از هر بار استفاده به راحتی و با خیال راحت این دستگاه را مستقیما زیر شیر آب گرفته و تمیز کرد.

 

ریش تراش فیلیپس مدل S7782/50

ریش تراش فیلیپس مدل S7782/50 با استفاده از شیوه اصلاح برشی چرخشی یک اصلاح کاملا تمیز و یک دست با شماره صفر را ارئه میدهد. این دستگاه، دارای تیغه‌هایی از جنس استیل ضد زنگ است که کاملا تیز بوده و بدون ایجاد هیچ گونه حساسیت تمامی موها را به صورت یک دست اصلاح می‌کند. متریال به کار رفته در ساخت آن نیز به گونه‌ای است که به خوبی در دست قرار ‌گیرد و علاوه بر آن جنس بدنه تحت هیچ عنوان حتی در مواقعی که خیس است از داخل دست سر نمی‌خورد. ریش تراش فیلیپس مدل S7782/50 کاملا عایق بندی شده است و به راحتی می‌توان از آن در داخل حمام یا با استفاده از کف‌ها و فوم‌های مخصوص به اصلاح پرداخت. همچنین می‌توان پس از هر بار استفاده به راحتی و با خیال راحت این دستگاه را مستقیما زیر شیر آب گرفته و تمیز کرد. این دستگاه، دارای یک عدد باتری قابل شارژ از نوع لیتیم یونی بوده که در مدت زمان 60 دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شود و هر بار بعد از شارژ کامل تا 1 ساعت بازدهی دارد و می‌توان با استفاده از آن به اصلاح پرداخت. این دستگاه دارای سیستم شارژ سریع نیز است که در مواقع عجله، تنها با 5 دقیقه شارژ کردن آن می‌توان به اندازه یک اصلاح کامل بازدهی گرفت. 

ریش تراش فیلیپس مدل S5588/30

ریش تراش فیلیپس مدل S5588/30 یکی از ریش تراش‌های سری 5000 این کمپانی است که با استفاده از تکنولوژی برشی چرخشی به اصلاح می‌پردازد. این دستگاه کاملا عایق بندی شده و ضد آب است و می‌توان با استفاده از آن با انواع کف‌ها و یا فوم‌های مخصوص نیز به اصلاح پرداخت. باتری ریش تراش فیلیپس مدل S5588/30 یک عدد باتری لیتیم یونی است که در مدت زمان 1 ساعت شارژ می‌شود و به ازای هر یک ساعت شارژ کامل 1 ساعت هم شارژدهی دارد. برای این دستگاه سیستم شارژ سریع نیز در نظر گرفته شده است.این مدل، دارای تیغه‌هایی از جنس استیل ضد زنگ است. تیغه‌های این دستگاه به خوبی تمامی موها را در هر اندازه‌ای که باشند از ته کوتاه می‌کند. 

ریش تراش فیلیپس مدل S3122

این دستگاه از سری 3000 ریش تراش‌های فیلیپس است و به صورت چرخشی، تیغه‌های آن روی صورت حرکت می‌کند و اصلاح صورت را انجام می‌دهد. در قسمت پشتی دستگاه نیز یک خط زن تعبیه شده که می‌توان از آن برای اصلاح و تمیز کردن خط ریش استفاده کرد. ریش تراش فیلیپس مدل S3122 به صورت بی‌سیم کار می‌کند و از باتری قابل شارژ نیز بهره میبرد. این باتری با هر 1 ساعت شارژ برای 60 دقیقه قابل استفاده است. این مدل فیلیپس، از فناوری شارژ سریع نیز بهره می‌برد که با 5 دقیقه شارژ برای یک بار اصلاح کاملا مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از ویژگی‌های این دستگاه، این است که می‌توان از آن به صورت خشک و تر استفاده کرد. یعنی می‌توان از خمیر ریش استفاده کرده و پس از اصلاح صورت دستگاه را زیر شیر آب گرفته و آن را شستشو داد.

گفتنی است که تکنولوژی ساخت و طراحی تیغه‌ها و سری دستگاه به صورت 5D بوده و به راحتی روی صورت حرکت می‌کند و کار اصلاح را به راحتی انجام می‌دهد و ریش را از ته قطع می‌کند. تیغه‌های این دستگاه از نوع خود تیز شونده هستند و بعد از چند سال استفاده نیازی به روغن کاری ندارند. 

ریش تراش فیلیپس مدل S1121

ریش تراش فیلیپس مدل S1121 یک ریش تراش با کیفیت مناسب و قیمت اقتصادی به شمار می‌رود. این محصول از سری Aquatouch است که به معنی استفاده از دستگاه به صورت خشک و تر است. تیغه‌های ریش تراش فیلیپس S1121 از نوع خودتیز شونده هستند و دستگاه نیازی به روغن کاری ندارند. سری این دستگاه و تیغه‌ها 3 بعدی بوده و به صورت کامل روی صورت مانور می‌دهد و همه نقاط صورت را به راحتی می‌تواند اصلاح کند. به پوست نیز در حین اصلاح آسیبی نمی‌رسد. باتری ریش تراش فیلیپس مدل S1121 به ازای هر 8 ساعت شارژ برای 40 دقیقه قابل استفاده است. در کنار دکمه روی دستگاه یک چراغ به صورت نوار قرار دارد که درصد کم بودن یا پر بودن باتری را نشان می‌دهد.