بهترین مدل جاروبرقی فیلیپس

بهترین مدل جاروبرقی فیلیپس

بهترین مدل جارو برقی فیلیپس

بطور معمول در هنگام خرید جاروبرقی ،یکسری سوالات برای خریدار به وجود می اید بطور مثال

بهترین مدل جارو برقی فیلیپس را می شناسید ؟ جاروبرقی فیلیپس ساخت کجاست؟ خرید جاروبرقی فیلیپس خوبه؟

و حالا در این مطلب ما قصد داریم تا بهترین مدل جارو برقی فیلیپس را از بین مدل های مختلف آن انتخاب کنیم و ببینیم که اصلا آیا خوبه از برند فیلیپس جارو برقی بخریم یا نه ؟ 

به خصوص در مواردی مثل جهیزیه عروس خیلی مهم است که محصول از کیفیت و استقامت بالایی برخوردار باشد.

مزایای جاروبرقی فیلیپس

  • تنوع بسیار بالا.
  • طول کابل بلند.
  • دارای سرو صدای کمتر.
  • قدرت بالای موتور آنها.
  • طراحی زیبا و استاندارد.
  • جرقه نزدن موتور.

و اما معایب جاروبرقی های فیلیپس، به طور کلی میتوان که قیمت محصولات فیلیپس نسبت به مدل های مشابه ایرانی کمی بالاتر است و این میتواند تنها ایراد محصولات این برند باشد. (توجه داشته باشید که قیمت جاروبرقی های فیلیپس نسبت به کیفیتی که دارند بسیار مناسب است اما برخی از کاربران عقیده دارند که قیمت این محصولات نسبتا بالا است.)

 

معرفی بهترین مدل جاروبرقی فیلیپس

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9174

این مدل جارو برقی یکی از بهترین مدل های جارو برقی های بازار نام دارد ، این نوع جارو برقی وزنی به اندازه 3.2 کیلوگرم دارد و در دسته جارو برقی های کیسه دار نیز به شمار میرود . توان موتور این محصول و قدرت موتور ان به اندازه 2200 وات است . از مشخصات این محصول میتوان به وجود ترموستات موتور ، صدای کم آن به هنگام استفاده ، وجود چرخ هایی بزرگ برای جابجایی راحت تر بر روی فرش ها ،وجود سیستم خنک کننده موتور و… اشاره کرد . برند فیلیپس این محصول را همراه با استاندارد های روز دنیا ساخته است و دارای مصرف انرژی استاندارد نیز می باشد .این مدل جارو برقی توانایی جذب مایعات را ندارد .

توان مکش آن بر اساس اندازه گیری ها به اندازه 760 وات نیز می باشد . برخی از مدل جارو برقی ها قابلیت فشرده سازی زباله ها را دارا میباشند اما این مدل جارو برقی کیسه دار این قابلیت را ندارد و دارای نوعی فیلتر بهداشتی نیز است . یکی دیگر از ویژگی های این مدل جارو برقی نشانگر پر بودن مخزن است که در صورت پر شدن به شما اخطار می دهد تا مخزن جارو برقی را خالی کنید . برای این مدل جارو برقی پارو های خصوصی در نظر گرفته شده است تا به کمک این پارو ها راحت تر بتوان موکت ها و فرش ها ، سرامیک و پارکت ها و گوشه خانه و … را جارو کرد.

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9174

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170

این نوع جارو برقی که وزن ان به اندازه 2.3 کیلو گرم است و جزو جاروبرقی های کیسه دار نیز به شما می رود ، توان مکش این مدل جارو برقی تقریبا به اندازه 750 وات است و قدرت موتور آن معادل 2200 وات نیز می باشد و محدوده میزان صدای آن تقریبا زیر 65 دسی بل می باشد ، گنجایش مخزن این جاروبرقی به اندازه 3.5 لیتر است و تنها داری یک پارو می باشد .

کابل ان 7 متر است که از این نظر محدودیت زیادی برای اتصال و نزدیکی به پریز برق نیز وجود ندارد . این مدل جاروبرقی دارای نشانگر مخزن می باشد که در صورت پر شدن مخزن جارو برقی این نشانگر به شما اطلاع میدهد . با این حال این مدل جارو برقی قابلیت فشرده سازی زباله ها را ندارد . همچنین دارای قابلیت جذب مایعات نیز نمی باشد . محدوده توان مصرفی این دستگاه ما بین 2000 تا 2500 وات می باشد .

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9176

 گنجایش مخزن این جاروبرقی 4 لیتر است و مجهز به فیلتر بهداشتی و لوله تلسکوپی نیز است ، این محصول قدرت موتوری به اندازه 2200 وات دارد و وجود یک فیلتر بهداشت بر روی جارو برقی ها کمک میکند تا جارو برقی شما دوام بیشتری پیدا کند و سالم تر بماند . این مدل جاروبرقی هم با توجه به میزان صدایی که دارد در دسته جاروبرقی کم صدا نیز قرار دارد . یکی از ویژگی های خوب این مدل جارو برقی کنترل آن می باشد که بر روی دسته جاروبرقی قرار گرفته است و این قابلیت باعث شده تا بدون خم شدن از روی دسته هم بتوان جارو برقی خود را تنظیم کرد و یا آن را روشن و خاموش کرد .

 طول کابل این مدل جاروبرقی به اندازه 6 متر است و دارای نشانگر مخزن نیز می باشد.  این مدل جاروبرقی دارای دو نوع چرخ بزرگ و همچنین یک چرخ 360 درجه می باشد که باعث شده تا جابجایی آن بسیار راحت تر باشد و یکی از بهترین مدل جاروبرقی فیلیپس نیز شمرده شود که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد .

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9176

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9350/01


این مدل از جاروبرقی های فیلیپس دارای کابلی به طول 5 تا 10 مترولوله تلسکوپی است.این مدل ازجاروبرقی فیلیپس دارای یک سری برای جمع اوری مو است  و دارای عملکرد فشرده سازی زباله می باشد. محدوده صدای این مدل 80 دسی بل و ممکن است بیشتر باشد و محدوده توان  مصرفی ان 1500 تا 2000 وات است.در طراحی این مدل از جاروبرقی های فیلیپس از فناوری سیم جمع کن خودکار هم استفاده شده است.

 

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9350/01
جاروبرقی فیلیپس مدل FC9350/01

 

 

جاروبرقی فیلیپس مدل FC8585

جاروبرقی کیسه‌دار FC8585 فیلیپس یک جاروبرقی مناسب با قیمت ایده‌آل است. این مدل دارای موتور 2100 وات و توان مکش 450 وات بوده که چون دارای تکنولوژی منحصر به فرد Airflow Max است کمک می‌کند تا در صورت پُر بودن کیسه همچنان کیفیت مکش خود را حفط کند و کیسه s-bag تعبیه شده هم این امکان را می‌دهد تا ساعت‌های طولانی بدون نیاز به خالی کردن کیسه از دستگاه استفاده شود.

علاوه بر این جاروبرقی FC8585 دارای فیلتر خروجی ضد حساسیت بوده و هوای خروجی کاملا سالم و پاک را بیرون می‌دهد. همچنین دارای نازل چند حالته، نازل مخصوص دسترسی به نقاط سخت، سپر محافظ بدنه برای جلوگیری از آسیب دیدن دستگاه و شعاع حرکتی تا 9 متر است.

 

جاروبرقی فیلیپس مدل FC8585
جاروبرقی فیلیپس مدل FC8585

 

 

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9184

جاروبرقی کیسه‌دار FC9184 فیلیپس یک جاروبرقی مناسب برای کسانی است که می‌خواهند یک جاروبرقی مناسب با قدرت کافی داشته باشند. این جاروبرقی دارای توان 2100 وات، سیم بلند برای دسترسی ساده‌تر، برس چرخشی برای جارو کردن موها و پرزها است. همچنین حداکثر قدرت مکش آن 475 وات است.

جاروبرقی کیسه‌دار FC9184  با میزان صدا 79 دسی‌بل، ظرفیت کیسه 5 لیتر، نوع کیسه s-bag و نوع فیلتر خروجی HEPA12 است که می‌تواند به خوبی نیاز شما را برطرف و کم‌ترین گرد و غبار را از فیلتر خارج کند.  نوع لوله‌ این مدل 2 تکه تلسکوپی و شعاع حرکتی 9 متر و  طول سیم 6 متر و وزن 5 کیلوگرم است.

پارویی طراحی شده در این مدل به گونه‌ایست که هر سطحی را به خوبی پوشش داده و با قدرت مکش بالا می‌تواند تمام آلودگی‌ها را از محیط پاک کند. تکنولوژی ActiveLock نیز موجب می‌شود تا در زمان اتصال و جدا کردن قطعات این عملیات به راحتی صورت گیرد و تنظیم لوله تلکسوپی را هم ساده‌تر کرده است.

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9184