معرفی برند فیلیپس

معرفی برند فیلیپس

درباره شرکت فیلیپس (Philips)

شرکت فیلیپس یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده لوازم و تجهیزات الکترونیکی در جهان است، که شمار کارکنان آن بیش از 122000 نفر می باشد در 100 کشور جهان خدمات خود را ارائه می نماید.

فیلیپس نیز همانند رقبای خود در زمینه های مختلفی فعالیت دارد وتا کنون توانسته به موفقیت های چشمگیری در هر کدام از این زمینه ها برسد.

فیلیپس از معدود شرکتهای جهان است ،که سابقه فعالیت بیش از یک سده را در پرونده خود دارد.

این شرکت علاوه بر حفظ جایگاه برترین شرکت جهانی در زمینه صنعت روشنایی،در حوزه صنایع و محصولات  الکترونیک نیز توانسته است،مقام دهم جهانی را حفظ کند.

گرچه طوفان حوادث جنگهای جهانی تاثیر بسیاری در وضعیت و جایگاه شرکت داشت،اما پس از اتمام آن ،تدبیر رهبران شرکت فیلیپس به خوبی توانست فیلیپس را در جایگاهی در خور در صحنه رقابت اروپا و جهان ببخشد.

تاریخچه

جرارد فیلیپس و پدرش فردریک فیلیپس در سال1891 شرکت فیلیپس را با هدف تولید انبوه لامپ های الکترونیکی در کشور هلند تاسیس کرد و به مرور خط تولید دیگر تجهیزات و وسایل برقی را به کارخانجات تولیدی خود افزود و در سال 2001 مرکزیت شرکت که در شهر آیندهوون هلند بود به شهر آمستردام منتقل شد.

در حال حاضر شرکت فیلیپس که در سال 1891 در آیندهوون تاسیس شد به عنوان موزه استفاده می شود.

در سال 1895 پس از چند سال ورشکستگی ،جرارد،برادر کوچکتر 16 ساله اش،آنتون را وارد این کار کرد،گرچه او مدرک مهندسی داشت اما کار خود را به عنوان نماینده فروش شروع کرد.

با ورود آنتون، او ایده های مهم کسب و کار را ارائه داد که موجب گسترش مشاغل خانوادگی شد و نتیجه آن تاسیس شرکت فیلیپس و کارخانه لامپ فیلیپس در آیندهوون شد.

در دهه 1920 این شرکت شروع به تولید سایر محصولات مانند لوله های خلا کرد و در سال 1939 اولین تیغ برقی خود را به بازار عرضه کرد.

 جرارد فیلیپس  آنتون فردریک فیلیپس

    جرارد فیلیپس                    آنتون فردریک فیلیپس    


 

حوزه های کسب و کار

شرکت فیلیپس که فعالیت خود را در حوزه روشنایی آغاز کرده بود امروزه در حوزه های دیگر مانند لوازم خانگی و وسایل شخصی، سامانه های پزشکی ،لوازم و تجهیزات الکترونیکی حضور گسترده ای در سطح بین المللی دارد.

شرکت فیلیپس در 11 مارس 1927،شروع به ساخت رادیو فیلیپس مدل A930 کرد.


رادیو فیلیپس مدل A930

در اوایل دهه 1930 اولین ریش تراش فیلیپس معرفی شد و به راحتی از آن استقبال شد.

در سال 1949،این شرکت شروع به فروش تلویزیون کرد.

تلویزیون فیلیپس تلویزیون فیلیپس


 

در سال 1963،فیلیپس نوار کاست صوتی کامپکت را معرفی کرد و بسیار موفقیت آمیز بود.

نوار کاست صوتی فیلیپس

در سال 1972،فیلیپس اولین دستگاه ضبط کاست ویدیویی خانگی را در انگلستان راه اندازی کرد.

در سال 2000، فیلیپس شرکت optiva،سازنده مسواک برقی sonicare،را خریداری کرد و نام این شرکت را به philips oral health تغییر داد و یک شرکت تابعه از philips DAP ساخت.

در سال 2001،فیلیپس گروه راه حل های بهداشت و درمان را به مبلغ دو میلیارد یورو بدست آورد.

همچنین فیلیپس در سال 2001 یک مانیتور رایانه ای ایجاد کرد که مشارکت مشترک خود با شرکت ال جی را به نام LG.Philips نمایش می دهد.

در ژانویه سال 2011،فیلیپس موافقت کرد که دارایی Preethi،یک شرکت برجسته لوازم آشپزخانه در هند را بدست آورد ،همچنین شرکت فیلیپس در 27 ژوئن 2011،بخش مامو گرافی Sectra AB را نیز بدست آورد.

در پایان سال 2011،فیلیپس در کل 121.888کارمند داشت،که از این تعداد حدود 44%در لوازم الکترونیکی مصرفی ،31%در بهداشت و درمان و 15%در حوزه لوازم خانگی و مراقبت های شخصی مشغول به کار بودند.

لوازم خانگی فیلیپس


 

چشم انداز و ماموریت

چشم انداز شرکت عبارت است از: ما در دنیایی که فناوری بشدت زمینه های مختلف زندگی را تحت تاثیر قرار داده است،محصولاتی در حوزه های فناوری ،شیوه زندگی و سلامتی فراهم می آوریم تا در نگاه سهامداران،تحسین برانگیزترین شرکت باشیم.

ماموریت شرکت عبارت است از: ما کیفیت زندگی مردم را از طریق نوآوری های به موقع فنی معنادار بهبود می بخشیم.

فروش

هم اکنون شرکت فیلیپس با فروش 7.38 میلیارد دلاری رتبه 161 را در بین 500 شرکت برتر جهانی دارد.

در حوزه صنایع و تجهیزات الکترونیک ،پس از زیمنس، سامسونگ، هیتاچی، ماتسوشیتا، سونی،ال جی، توشیبا، تیکو و هون های مقام دهم را در جهان دارد.



لوگوی فیلیپس در گذر زمان

 

لوگوی اولیه فیلیپسلوگو فیلیپس


 

شعار برند فیلیپس

شعار برند فیلیپس که تا قبل از این "sense and simplicity"بود به innovation you تغییر پیدا کرد.

innovation you Philips



تکنولوژی های جدید فیلیپس

-جدید ترین ماشین اصلاح های فیلیپس،ماشین اصلاح های امروزی با کاربرد های متنوع و امکانات جانبی خود هر ان چیزی که برای یک اصلاح همه چیز تمام نیاز است را به شما می دهد.

ماشین اصلاح صورت فیلیپس با طراحی اولین ریش تراش چرخشی از همان اول ابداعی بزرگ برای اصلاح موهای صورت داشت و این نوع طراحی را تا به امروز با موفقیت ادامه داده است.

از دیگر تغییرات میتوان به طراحی تیغه های vشکل ،تیغه های تیز با فناوری نانو و زاویه برش بهینه 30 درجه اشاره کرد .تیغه vشکل موها را از اطراف به دام انداخته و انهارا از نزدیک ترین نقطه به پوست قطع می کند.

ریش تراش فیلیپس

-یکی از کم چرب ترین انواع سرخ کن ها،سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل9270 است که از فناوری هوای سریع بهره مند است و به صورت یک ستاره دریایی باعث چرخاندن هوای گرم می شود.از قابلیت های این سرخ کن میتوان به:

تفکیک پذیری قطعات

تکنولوژی سریع قطع خودکار

صفحه لمسی

توان مصرفی 2200 وات

هشدار در زمان تمام شدن پخت و... اشاره کرد.

سرخ کن فیلیپسسرخ کن بدون روغن فیلیپس

نتیجه گیری

فیلیپس کالا به عنوان یکی از فروشگاه های اینترنتی توانسته محصولات برند فیلیپس را با بهترین قیمت ودر کمترین زمان ممکن ارایه دهد.

شما میتوانید انواع لوازم خانگی و لوازم بهداشت شخصی را با مناسب ترین قیمت ،خریداری ودر کمترین زمان در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید.

از پرفروش ترین محصولات فیلیپس می توان به جاروبرقی فیلیپس و ریش تراش فیلیپس اشاره کرد.

شما میتوانید لوازم آشپزخانه فیلیپس از جمله قهوه ساز، چایی ساز، اتو لباس، غذاساز، خرد کن، سالاد ساز، چرخ گوشت، همزن، پلوپز، سرخ کن ولوازم بهداشت شخصی مثل اتو مو،سشوار،ماشین اصلاح صورت یا ریش تراش،موزن را از فیلیپس کالا تهیه کنید.

پس با ما تماس بگیرید و از خرید خود لذت ببرید.