بهترین غذا ساز های فیلیپس

بهترین غذا ساز های فیلیپس

بهترین غذاساز چیست؟

بهترین غذاساز صنعتی چیست؟ بهترین غذاساز خانگی چیست؟ بهترین مارک غذاساز چیست؟ ( غذاساز چه مارکی خوبه ؟ غذاساز فیلیپس خوبه؟ ) بیشترین کاربرد غذاساز ها چیست؟ آیا قیمت غذاساز فیلیپس برای خرید مناسب است؟ غذاساز ساخت ایران خریداری کنیم به صرفه تر است یا غذاساز برند خارجی بخریم؟

اینها سوالاتی هستند که ممکن است به ذهن هر خریداری در هنگام خرید غذاساز فیلیپس خطور کند، ما در این مقاله قصد داریم تا به سوالات شما عزیزان پاسخ دهیم.

چرا غذاساز؟!

غذاساز به شما کمک می‌کند تا آماده سازی مواد اولیه برای پخت غذا که اغلب وقت گیر و خسته کننده هستند را به راحتی انجام دهید. کارهایی  مانند خرد کردن، رشته رشته کردن، آسیاب کردن، ورقه کردن، رنده کردن، مخلوط کردن، پوره کردن و … با کمک غذاساز شما نیازی به انجام این کارها ندارید و ضمن صرفه جویی در وقت می‌توانید تمرکزتان را روی پخت غذا و کارهای دیگر مربوط به آشپزی بگذارید.

بهترین برند غذاساز موجود در بازار کدام است؟

برندهای غذاساز در بازار ایران متنوع هستند و تعدادی زیادی برند ایرانی و خارجی در زمینه تولید دستگاه غذاساز مشغول به فعالیت هستند که در مورد برندهای خارجی می توان به : بوش، دلونگی،مولینکس، میگل، فلر، کنوود و فیلیپس اشاره کرد.

 

غذاساز فیلیپس مدل HR7778

غذاساز فیلیپس مدل HR7778

این غذاساز دارای قابلیت های  تنظیم سرعت، دیسک برش زن متفاوت، تیغه استیل ضد زنگ، پره همزن دوگانه، پایه ضد لغزش و برس تمیز کردن را دارد، همچین این مدل توان 1300 وات دارد که کاملا قابل قبول و مناسب است.

تنها نقطه ضعف این دستگاه این است که اگر قطعات به خوبی چفت نشوند نباید دستگاه را روشن کنید چرا که ممکن است مواد به داخل دستگاه نفوذ کند.

غذاساز فیلیپس مدل HR7776

غذاساز فیلیپس مدل HR7776

این مدل نسبت به غذاساز قبلی فیلیپس یعنی مدل HR7778 کمی ارزان تر است و علت آن این است که بدنه این مدل پلاستیک است اما در مدل قبلی از استیل ضد زنگ استفاده شده بود و همچین در مدل قبلی از 5 رنده استفاده شده بود اما در این مدل از 3 رنده استفاده شده است. این مدل غذاساز فیلیپس قابلیت تغییر سرعت دارد، اما بر خلاف برخی مدل ها که تنها در دو یا سه درجه مختلف این قابلیت را دارند، این دستگاه در 12 درجه مختلف قابلیت تغییر سرعت را دارد.

این دستگاه به قابلیت PowerChop مجهز است، وجود این قابلیت باعث می شود که امکان خرد کردن انواع مواد غذایی نرم و سخت به شکل بهتری فراهم باشد، یک قابلیت در خرد کردن بهتر مواد غذایی است.

غذاساز فیلیپس مدل HR7320

غذاساز فیلیپس مدل HR7320

غذاساز فیلیپس مدل HR7320 از سری 73xx که جدیدترین غذاسازهای حرفه ای فیلیپس هستند می باشد که طراحی ظاهری بسیار زیبا و چشم نوازی دارد. شرکت فیلیپس برای این مدل نسبت به مدل 7310 که مدل اولیه و پایه این سری می باشد امکانات بیشتری قرار داده است هر چند که بطور کل برای این سری اکسسوری های کم استفاده را حذف کرده تا از شلوغی دستگاه و سردرگم شدن برای استفاده از آنها بکاهد و تا حدودی بالا رفتن قیمت بخاطر استفاده از فناوری های مدرن و موتور بهینه تر شده نسبت به سایر سری ها را رفع نماید قدرت موتور دستگاه 700 وات می باشد. بدنه دستگاه از پلاستیک فشرده و مقاوم ساخته شده که علاوه بر جلوه ای زیبا به آشپزخانه ها، تمیز کردن بدنه آسان تر می شود. تنظیم سرعت دو حالته همراه با عملکرد لحظه ای می باشد. و از اکسسوری هایی برای عملکردهای خردکن، مخلوط کن، رنده، رب و پوره ساز، خمیر زدن و ...بهره می برد. ظرف خردکن به صورت پلاستیکی شفاف با ظرفیت 2.1 لیتر است که 1.5 لیتر مدرج شده است.مخلوط کن غذاساز امکان مخلوط کردن و تهیه انواع اسموتی ، نوشیدنی ها، پوره کردن سوپ ، آماده کردن غذای بچه و ... را فراهم می سازد و نیز قابلیت خرد کردن تکه های یخ را دارد.  

غذاساز فیلیپس مدل HR7628

غذاساز فیلیپس مدل HR7628غذاساز فیلیپس مدل HR7628

«HR7628» از ساخته‌های «فیلیپس»، یکی از برترین محصولات ارزان‌قیمت از لحاظ طراحی است. این مدل در سال 2013، برنده‌ی جایزه‌ی طراحی iF شده که در نوع خود و با درنظرگرفتن رده‌ی قیمتی‌اش، جالب به نظر می‌رسد. HR7628 علاوه بر قابلیت‌های یک غذاساز، یک مخلوط‌کن هم در اختیار شما قرار می‌دهد که به نظر می‌رسد به لطف موتور قدرتمند دستگاه، بتواند به‌راحتی از پس خرد و مخلوط‌کردن موادغذایی برآید. اصولا استفاده از فلزات در تهیه‌ی دستگاه‌های این‌چنینی، قیمت تمام‌شده‌ی آن را بالا می‌برد؛ پیشنهاد می‌شود اگر برای اولین بار قصد دارید غذاسازی تهیه کنید و به طراحی اهمیت می‌دهید، این مدل را حتما در گزینه‌های خریدتان قرار دهید. HR7628 به‌عنوان یک غذاساز کارراه‌انداز و باکیفیت، از قیمت مناسبی بهره می‌برد؛ همچنین اگر به دنبال یک مخلوط‌کن قدرتمند هستید، با تهیه‌ی این مدل می‌توانید علاوه بر داشتن غذاساز، صاحب یک مخلوط کن قدرتمند شوید. HR7628 در مقام غذاساز، یک محصول مبتدی به حساب می‌آید. اما با نصب پارچ مخلوط‌کن، به یک مخلوط‌کن نیمه‌ حرفه‌ای و نسبتا پرقدرت تبدیل می‌شود.  

غذاساز فیلیپس مدل HR7621

غذاساز فیلیپس مدل HR7621

غذا ساز 21 کاره فیلیپس مدل HR7631 از سری اقتصادی غذاسازهای شرکت فیلیپس می باشد که ویژگی هایی شامل خردکن، مخلوط کن و رنده برقی با توان موتور 600 وات، حداکثر سرعت چرخش 20000 دور در دقیقه، دو سرعته با پالس، خُردکن با تکنولوژی Power chop، رنده، مخلوط کن 1.5 لیتری، قفل ایمنی، پایه ضد لغزش، تیغه های استیل ضد زنگ، سرهم و جدا کردن آسان قطعات، مناسب برای ماشین ظرفشویی، طول کابل برق 1.12 متر، طراحی و ساخت مبتنی بر استانداردهای زیست محیطی با 90 درصد بازیافت قطعات دارد.  فناوری Power Chop ترکیبی از شکل تیغه، زاویه برش و کاسه داخلی است که نتیجه خرد شدن را در مواد نرم و سخت فراهم می کند. این قابلیت مناسب برای ساخت پوره ها و مخلوط کردن، و خمیر کیک شما است. تیغه های Power Chop به شکل آیرودینامیکی طراحی شده اند و با ایجاد یک گردش دورانی مواد داخل کاسه، سریعا آنها را زیر و رو می کند تا هیچ تکه ای از این مواد بدون خرد کردن باقی نماند.