دستگاه لیزر خانگی فیلیپس

دستگاه لیزر خانگی فیلیپس

لیزر های خانگی فیلیپس

شرکت هلندی فیلیپس در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی ،الکترونیکی فعالیت دارد.و یکی از بهترین دستگاه هایی که تا کنون طراحی و تولید کرده است ،دستگاه لیزر خانگی فیلیپس می باشد که در انواع مختلف به بازار عرضه می شود.

در ابتدا باید بدانیم که چرا استفاده از لیزر بشدت فراگیر شده است .

لیزر ها از انواع محصولاتی همچون ژیلت ، کرم موبر، اپلاسیون و...که از انها برای حذف موهای زاید استفاده می شود بهتر و مطمعن تر می باشد و شما را بدون درد بدون هزینه گزاف از شر موهای زاید بصورت دایمی خلاص میکند.

این روزها بانوان و افراد زیادی برای از بین بردن موهای زاید خود از دستگاه لیزر استفاده میکنند.دستگاه های لیزر مو انواع متفاوتی دارند که در این بین ،دستگاه لیزر خانگی از محبوب ترین آنهاست.با داشتن این دستگاه دیگر نیازی نیست وقت و پول خود را برای از بین بردن موهای زاید بدنتان در کلینیک ها صرف کنید.

دستگاه لیزر خانگی فیلیپس از بهترین های لیزر خانگی در بین برند های برتر دنیا می باشد.در ادامه اطلاعات بیشتری را راجع به دستگاه لیزر در اختیارتان قرار می دهیم.

عملکرد دستگاه لیزر

دستگاه لیزر موهای زاید با تبدیل پرتو نور لیزر به گرما کار می کند.نور به ملانین موجود در مو جذب می شود .رنگدانه تیره نور را جذب می کند وآن را به گرما تبدیل کرده و سپس گرما با تاثیری که بر فولیکوا مو می گذارد ،مانع از رشد مو می شود.

تفاوت دستگاه لیزر خانگی با دستگاه لیزر کلینیک

دستگاه های لیزر خانگی با دستگاه های لیزر در کلینیک ها تفاوت چندانی ندارند،اما دستگاه لیزر خانگی کمی ضعیفتر عمل میکند که موجب افزایش طول دوره می شود و از طرفی بدلیل اینکه از این دستگاه در خانه توسط افراد غیر متخصص استفاده می شود بهتر است که ضعیفتر باشد تا هنگام استفاده موجب لک ،سوختگی و آسیب روی پوست نشود.

حذف دایمی موهای زاید با دستگاه لیزر

دستگاه لیزر چه از انواع خانگی یا کلینیکی هردو سرعت رشد مو و تعداد مو را کاهش می دهند.

پوست از دو ردیف مو تشکیل شده که بعد از از بین بردن موهای رویی موهای زیرین رشد کرده و سپس در طی دوره درمان با لیزر موها بصورت خیلی کم و کرکی رشد می کنند و بعد از اتمام دوره بصورت کامل از بین می روند.

بخاطر داشته باشید که دستگاه لیزر هنگام تغییرات هورمونی ممکن است که پاسخ عکس بدهد یا تاثیری بر روی موهای زاید شما نداشته باشد و همچنین اگر موهای شما بصورت کرکی و ضعیف می باشد از دستگاه لیزر استفاده نکنید پدلیل اینکه تاثیر عکس می دهد.

تاثیر رنگ پوست و مو بر کارایی دستگاه لیزر

رنگ مو و پوست بدن از نظر روشنی یا تیرگی در استفاده از لیزر چه خانگی و چه کلینیکی موثر می باشد.

این لیزر ها برروی پوست های روشن با موی تیره بهترین نتیجه را می دهند اما در کسانی که دارای پوست  بسیار تیره هستند تاثیری کمتری دارند زیرا گرمای رسیده به ملانین مو واشعه به مراتب کمتر خواهد بود، پس در این افراد احتمال صدمه پوستی وجود دارد.

عوارض دستگاه لیزر بدن

لیزر فولیکول های مو را تخریب می کند و بدن نسبت به ان واکنش می دهد و بسیاری از افراد علایم قرمزی سوزش و تورم دارند.از شایع ترین عوارض لیزر بدن ،لکه های پوستی یا هایپرپیگمنتاسیون است که ممکن است در افرادی که دارای پوست حساسی هستند ،بر اثر تابش نور افتاب و یا پوستشان برنزه شده است ،بصورت موقتی رخ می دهند.

توجه داشته باشید که بعد از استفاده از لیزر ، پوست را در معرض نور خورشید قرار ندهید و همچنین به مدت دو هفته قبل و بعد از لیزر به مراکز سولاریوم مراجعه نکنید.

اقداماتی که قبل از لیزر موهای زاید باید انجام دهید

  • تا جای ممکن از نور خورشید پرهیز کنید.
  • از سولاریوم و روغن های که موجب برنزه شدن بدن می شود پرهیز کنید.
  • در قسمت هایی از بدن که حساس هستند ،هنگام انجام لیزر از ضدآفتاب استفاده کنید.
  •  دو تا چهار هفته بعد از برنزه کردن بدن از دستگاه لیزر استفاده کنید،تا پوست دچار التهاب ،سوزش و قرمزی نشود.

لیزر بدن فیلیپس مدل BRI950

این مدل از دستگاه لیزر بدن فیلیپس دارای سری های مختلفی برای رفع موها در مناطق مختلف می باشد.

دارای 2 عدد سری ،سری مخصوص صورت و سری مخصوص بدن با اندازه 4.1 سانتی متر می تواند موها را در مناطق صورت و بدن از بین ببرد.

این مدل از لیزر مو فیلیپس شارژی بوده و دستگاه در این حالت قدرت مانور بیشتری دارد اما بصورت کابلی هم میتوان از آن استفاده کرد.

تعداد پرتاب فلش برای این محصول 250000 عدد می باشد و با بکارگیری تکنولوژی SmartSkin Sensor برای شما این امکان را فراهم میکند شدت نور لیزر را ذر 5 درجه مختلف بصورت هوشمند و یا دستی تنظیم کرده و بسته به نوع پوست درجه متناسب با آن را انتخاب کرد.