اتو بخار های فیلیپس

اتو بخار های فیلیپس

 اتو و اتو بخار های فیلیپس

اتو بخار فیلیپس دارای نیروی بخار سبکی می باشد که به واسطه ی آن از سوختن لباس های شما جلوگیری می گردد. به طور معمول بر روی تمام اتوهای تولید شده توسط برند فیلیپس مشخصات کامل و قابلیت های آن ها حک شده است تا افراد در زمان تهیه ی این اتوها با مشکل مواجه نشوند.

 اتو بخار فیلیپس دارای ولتاژی معادل 220 ولت می باشد وتوان مصرفی در نظرگرفته شده برای مدل های مختلف آن حداقل 1800 وات و حداکثر 2600وات می باشد. برای اتو بخار فیلیپس سیم هایی از جنس بافت در نظرگرفته شده است که این سیم ها در برابر عوامل مختلفی که موجب پارگی آن ها می شوند مقاومت بسیار بالایی داشته و می توانند مدت زمان بیشتری برای شما کار کنند. طول سیم اتوبخار فیلیپس حداکثر 200تا250سانتی متر می باشد. اتوهای فیلیپس مجهز به مخزن های آبی می باشند که با ظرفیت مناسبی که دارند پاسخگوی نیاز های شما خواهند بود. این مخزن ها دارای ظرفیتی در حدود 300 میلی لیتر می باشند و برای اتو نمودن لباس های چروک شما یک انتخاب  قابل اعتماد هستند. شما با استفاده از اتوبخار فیلیپس می توانید به راحتی وبه طور روان تمام لباس های خود را با هرنوع پارچه ای اتو کرده و با خیال راحت مورد استفاده قرار دهید.

ویژگی خاموشی خودکار در اتو بخار فیلیپس

اتو بخار های فیلیپس دارای سیستمی با عنوان خاموشی خودکار می باشند که به واسطه این سیستم از سوختن و آسیب به لباس هایتان جلوگیری می شود. عملکرد این سیستم به گونه ای است که در صورت قرار گرفتن اتو بیشتر از زمان معین در نظر گرفته شده اتو به طور خودکار خاموش می گردد تا از آسیب رسیدن به لباس هایتان جلوگیری شود و پس از استفاده ی مجدد از اتوبخار دوباره سیستم فعالیت خود را شروع میکند.

پنل کنترل در اتو بخار فیلیپس

در اتو بخار فیلیپس پنل هایی تعبیه شده است که به واسطه ی انهاها شما می توانید تنظیمات اعمال شده برروی اتو را کنترل نموده وعمل اتوکشی را به راحتی انجام دهید. این پنل ها به طورمعمول یا به صورت دیجیتال می باشند و یا در دسته ی پنل های معمولی قرار می گیرند. شرکت فیلیپس با طراحی این پنل های فوق العاده این امکان را به شما می دهد تا با دسترسی آسان تنظیمات مورد نظر خود را به اتوبخارفیلیپس اعمال نمایید.

سنسور DynamiQ در اتو بخار فیلیپس

 سنسور DynamiQ  پیشرفته‌ترین سنسور تشخیص حرکت در اتو است. این سنسور حرکت اتوو نحوه قرارگرفتن افقی یا عمودی آن را تشخیص داده و بهترین حجم بخار را بر همین اساس تولید می‌کند.

 

سيستم ومخزن ضد رسوب در اتو بخار فیلیپس

 از آنجایی که آب‌های شهری دارای مقداری رسوب واملاح هستند استفاده از آنها برای اتو ممکن است به مرور زمان باعث رسوب و خرابی و پایین آوردن کیفیت اتو شوند.

تعبیه مخزن رسوب برای جمع شدن رسوب درون اتو و بیرون آوردن و تمیز کردن آن هر چند وقت یک بار باعث می‌شود تا این اطمینان به دست آید هیچ رسوب و املاحی باعث خرابی و آسیب به اتو بخار در صورت استفاده از آب شهری نخواهد شد.

اسپری آب: قابلیت اسپری آب در اتوی بخار کمک می‌کند تا در صورت نیاز با فشردن اسپری در محل مورد نظر آن بخش لباس و پارچه را اسپری و سپس اتوکشی کرد.

اتو بخار فیلیپس مدل GC4909

اتو بخار فیلیپس مدل GC4909

یکی از پیشرفته‌ترین محصولات ارائه شده توسط شرکت فیلیپس، اتو بخار مدل GC4909 است. گرمای فوق‌العاده این اتو به250 گرم بر دقیقه میرسد که کاملا به پارچه نفوذ

می‌کند و چین‌های سخت به سرعت خارج می‌شوند.

این دستگاه دارای بخار مداوم با سرعت 55 گرم در دقیقه است. خروجی بخار قوی که می‌تواند به سرعت وبه طور موثر چین‌و‌چروک‌ها را از بین ببرد در حالی که بیش از 50 درصد در پارچه نفوذ می‌کند، از دیگر مزیت‌های بهترین اتو بخار فیلیپس است.

اگر اتو مدتی بدون حرکت بماند واز اتاق خارج شوید به دلیل ویژگی خاموشی خودکار به کار رفته در قسمت پایین دستگاه، اتو پس از دو دقیقه بظور خودکار خاموش می‌شود. اگر اتو را در حالت استراحت روی پاشنه خود قرار دهید، پس از 8 دقیقه به طور خودکار خاموش می‌شود. کفی Steam Glide Elite به لطف طراحی منحصر‌به‌فرد خود امکان اتوکشی ساده لباس‌ها را فراهم می‌کند. مقاومت در برابر خش نیز یکی دیگر از مزایای دستگاه است.

اتو فیلیپس مدل GC5037

اتو فیلیپس مدل GC5037

 

اتو بخار GC5037 شرکت فیلیپس یک محصول خوش ساخت و هوشمند است. فیلیپس در مقایسه با رقبای خود، این اتو را با استفاده از فناوری Optimal Temp بهبود بخشیده است.اتو بخار GC5037 فناوری دمای ایده آل ترکیبی از بخار و گرما را بر اساس پارچه لباس شما انجام می‌دهد.

زیره این اتو بخار به لطف موتور قوی 3000واتی به‌سرعت گرم می‌شود وآماده استفاده است. این دستگاه سرعت بخار دهی مداوم 70 گرم در دقیقه وسرعت بخار آنی 260 گرم در دقیقه را ارائه می‌دهد.

کفی اتو کاملاً ضد خش است وبدون هیچ مشکلی روی لباس شما می‌لغزد.دارای مخزن آب 350 میلی لیتری است ،که می‌توان آن را از طریق دریچه بالای دسته پر کرد. علاوه بر این، یک دکمه خاص روی دسته اتو امکان پاشیدن آب را فراهم می‌کند که به اتو کردن چین‌های عمیق‌تر کمک می‌کند.

اتو فیلیپس مدل GC3920

اتو فیلیپس مدل GC3920Philips GC3920

 

توانایی اتو برای تولید گرما واز بین بردن چین‌و‌چروک یکی از متغیر‌هایی است که هنگام خرید باید در نظر گرفت. یکی از متمایز‌ترین اتو‌های ساخت شرکت فیلیپس با توان 2500 وات مدلGC3920 است. اگر اهرم قسمت بالایی اتو را به درستی تنظیم کنید، می‌توانید از حداکثر بخار دهی اتو که معادل 180 گرم بخار در دقیقه است، فورا استفاده کنید و حتی از شر سخت‌ترین چین‌و‌چروک‌ها خلاص شوید.

این محصول بهترین مدل اتو بخار فیلیپس است که ویژگی Optimal TEMP را ارائه می‌دهد، بنابراین می‌توانید یک جین یا پارچه ابریشمی را بدون نیاز به تغییر دما وبدون نگرانی اتو کنید. اتو GC3920 فیلیپس دارای مکانیزم رسوب‌زدایی و خاموش کننده خودکار است.