گوشت کوب برقی فیلیپس

گوشت کوب برقی فیلیپس

نقد و بررسی گوشت کوب برقی های فیلیپس

در ابتدا باید بدانیم که گوشت کوب برقی چیست و چه کاربردی دارد.

گوشت کوب های برقی در نوع ساده تنها برای له کردن و کوبیدن استفاده می شود اما تنها برای کوبیدن یا له کردن گوشت از آن استفاده نمی شود ،بلکه با استفاده از آن میتوان به راحتی انواع غذا را پوره و له کرد.

درواقع تبدیل کردن انواع غذاهای مختلف به پوره و له کردن آن یکی از ساده ترین کارایی های گوشت کوب های برقی می باشد.

گوشت کوب های برقی از نظر کارایی به دو دسته ساده و چند کاره تقسیم می شوند که نوع ساده آن تنها عمل پوره کردن و له کردن را انجام میدهد واز  نوع چندکاره آن برای خرد کردن انواع مواد غذایی مانند پیاز،سیب زمینی،گوجه و خیار و... ،هم زدن تخم مرغ و خامه و ...، و همینطور تهیه انواع سس و سوپ بکار می رود.

شرکت هلندی فیلیپس یکی از بهترین تولید کنندگان مدل های گوشت کوب برقی در بازار می باشد.از دسته دلایل محبوب بودن گوشت کوب برقی های فیلیپس میتوان به کارایی و کیفیت بسیار بالای آن و همینطور قیمت مناسب آن اشاره کرد.

گوشت کوب برقی های فیلیپس نسبت به دیگرگوشت کوب های برقی که دارای توان بین 250تا 350 وات را دارند ، از توان مصرفی برابر با  600ت800 وات را دارد که برای یک دستگاه گوشت کوب برقی قدرت بسیار بالایی دارد.

نحوه استفاده از گوشت کوب برقی فیلیپس

گوشت کوب های برقی با توجا به ساختار و طراحی ساده ای که دارند ، طرز استفاده از آن ها نیز آسان می باشد.تنها کافی است که قطعات تشکیل دهنده آن یعنی پایه و میله ی گوشت کوب را بهم متصل کرده و بچرخانید،تا گوشت کوب در جای خود ثابت و محکم شود و سپس میوه جات ، سبزیجات و مواد غذایی را با قطعات کوچک داخل پارچ میکسر ریخته یا درون ظرف مناسب دیگری قرار دهید و در آخر دوشاخه را به پریز برق متصل کرده و میله گوشت کوب را درون ظرف مواد غذایی فرو ببرید.

در برخی از مدل های گوشت کوب برقی فیلیپس قابلیت تنظیم سرعت تعبیه شده است ،که میتوان به کمک کلید های تنظیم سرعت آن،سطح سرعت دستگاه را تنظیم کرد.

در صورتی که دستگاه دارای سری همزن باشد ،شما میتوانید برای استفاده از آن سری همزن را درجهت درست داخل کوپلینگ (این قطعه جهت اتصال شفت له کن گوشت کوب برقی بکار میرود و هنگام فشار زیاد به دستگاه  ، قطعه بسیار سفت زیر تیغه له شده و میشکند و جلوی سوختن موتور را میگیرد) همزن قرار دهید و سری همزن را به سمت داخل فشار دهید ،تا همزن در کوپلینگ قرار بگیرد و سپس بدنه دستگاه را برروی کوپلینگ همزن قرار بدهید و آن را بچرخانید تا همزن و بدنه اصلی گوشت کوب به هم قفل شوند. 

نکاتی که در هنگام استفاده از گوشت کوب برقی باید رعایت کنید

  • برای اینکه به موتور گوشت کوب برقی فشار وارد نشود، اگر مواد خوراکی سخت و سفت هستند کمی مایعات به آن اضافه کنید و آن هارا به قسمت های کوچکی تقسیم کنید ،اما هرگز از مواد خوراکی سخت مانند دانه های قهوه ، تکه های یخ، تکه های شکلات و غلات خام استفاده نکنید.
  • گوشت کوب های برقی دارای دو نوع سرعت تند و کند هستند، ابتدا با سرعت کند شروع کنید و پس از پوره شدن مواد از دور تند استفاده کنید.
  • بیش از یک الی دو دقیقه گوشت کوب برقی را روشن نگه ندارید، سپس چند دقیقه استراحت داده و مجدد روشن کنید.
  • هرگز گوشت کوب برقی را داخل غذای داغ برای پوره کردن وارد نکنید و قبل از این کار بگذارید غذا کمی خنک شود و سپس گوشت کوب را داخل ظرف فرو ببرید. دمای بیش از 65 درجه سانتی گراد به دستگاه آسیب می رساند.
  • از چسباندن همزن به ته ظرف خودداری کنید و دقت کنید که پره ها به کف ظرف و یا بدنه ظرف برخورد نکند.
  • گوشت کوب برقی را پس از اتمام کار از برق خارج کنید.
  • تیغه و سایر قسمت ها را تمیز کنید.

 

گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR2652 

 

گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR2652 سری Viva Collection یک گوشت‌کوب برقی چندکاره با قابلیت‌های‌ خردکن، همزن و یک عدد شیکر برای آبمیوه و مکمل ورزشی میباشد.

جنس تیغه‌ی قدرتمند این دستگاه از استیل ضدزنگ است و بدنه‌ی دستگاه از جنس استیل ضد زنگ و پلاستیک باکیفیت ABS بوده که شست‌وشو و نگهداری آن را آسان‌تر ساخته است. این مدل پایه‌ای از جنس استیل دارد که از استحکام خوبی برخودار است. اجزای مختلف این دستگاه غیر از بدنه‌ی اصلی که دارای قطعات الکتریکی است، قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرف‌شویی نیز دارند. با اتصال موتور یا دسته‌ی اصلی به ظرف خردکن، تیغه‌های تیز دستگاه وظیفه‌ی ریزکردن مواد غذایی را به عهده می‌گیرند. برای حالت گوشت‌کوب، کافی است پایه‌ی گوشت‌کوب را وصل کرده و موادغذایی مانند گوشت پخته یا سیب‌زمینی یا بادنجان را بکوبید و نرم کنید.

گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR2657

 این گوشت کوب برقی از سری Promix می باشد. این محصول دارای  موتور و توان 800 واتی به همراه تکنولوژی Promix و افزایش سرعت لمسی است ،که می‌توانید با این دستگاه انواع سس، خامه، گوشت، پنیر، سبزیجات و میوه‌ها و اسموتی‌ها را تهیه نمایید. یکی از ویژگی‌های خوب گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR2657 میزان قدرت 800 واتی است که برای تهیه انواع و اقسام غذاها پرکاربرد به حساب می‌آید.شما می توانید تنها با یک دکمه سری گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR2657 را تعویض یا جایگزین کنید.

تکنولوژی Anti-Splash این مدل از گوشت کوب برقی فیلیپس از ریخته شدن قطرات به بیرون از کاسه و ظرف هنگام استفاده جلوگیری می‌کند و یا مقدار بسیار بسیار کمی به بیرون خواهد ریخت که کار شما را در تمیز کردن آشپزخانه راحت‌تر خواهد کرد.