اپیلاتور های فیلیپس

اپیلاتور های فیلیپس

بررسی و مقایسه اپیلاتور های فیلیپس 

از دستگاه اپیلاتور برای حذف موهای بدن استفاده می شود ،که به روش اپیلیدی یا اپیلاسیون موهای زاید را در نواحی دست،پا،زیربغل،صورت و بیکینی از بین می برد . اپیلاتور یک دستگاه الکتریکی شخصی است که موها را در سطح فولیکل مو از بین می برد و حذف می کند. اپیلاتور های فیلیپس از بهترین اپیلاتور ها یا اپیلیدی های ساخته شده می باشد.اگر به دنبال حذف موهای زاید خود هستید بهترین روش خرید دستگاه اپیلاتور می باشد،این دستگاه به وسیله برق کار می کند که برروی سطح خود چندین عدد موچین دارد که بوسیله این موچین ها موها را از ریشه جدا می کند. اگر به مدت طولانی از دستگاه اپیلاتور استفاده کنید به مرور زمان موهای زایدتان ضعیف شده وموجب کم شدن موهای زایدتان می شود. این دستگاه فضای کمی را اشغال می کند ،قابل حمل بوده و در مسافرت ها نیز می توانید از ان استفاده کنید. بدلیل اینکه اپیلیدی موها را از ریشه جدا می کند موجب می شود که موهای زاید شما دیر تر رشد کنند. برند فیلیپس از قدیمی ترین تولید کننده های دستگاه اپیلیدی و اپیالتور می باشد. که اغلب تولیدات این شرکت به جهت کاهش درد در زمان شیو از قابلیت ماساژ برخوردار است. این برند به سبب محصوالت استاندارد و با کیفیتی که طی سالها روانه بازار کرده، همواره از پرفروش ترین ماشین های اصالح زنانه به شمار می رود. در ادامه از بهترین مدل های اپیلاتور فیلیپس را اورده ایم:

 اپیلاتور فیلیپس مدل BRE640

این اپیلاتور دارای سه سری متفاوت است که یک سری اپیلاتور با سه پوشش مختلف برای ماساژور ،مخصوص صورت و مخصوص نواحی محدود است ،یک سری شیور با شانه های مخصوص دارد،یک سری تریمر با شانه های مخصوص نقاط محدود دارد.

این اپیلاتور دارای 32 موچین و17 دیسک می باشد و قابلیت ضد اب بودن دارد،عرض سری اپیلاتور 30 میلی متر است و نوع باتری ان لیتیوم یون می باشد که 1.5شارژ کردن ان برابر با 40 دقیقه استفاده است. دارای دو سرعت مختلف ودارای چراغ روشن کردن موضع،طراحی ارگونومیک به شکل S است وقابل استفاده برای پا، بدن و صورت می باشد.

اپیلاتور فیلیپس مدل BRE275

این اپیلاتور از برند فیلیپس به رنگ یاسی بوده و دارای عملکرد های تریمر و ماساژور است که مناسب از بین بردن موهای زاید بدن و پا می باشد. دارای دو تنظیم سرعت متفاوت می باشد ودارای 20 موچین است ،عرض سری اپیلاتور 25 میلی متر است و جنس بدنه ان استیل می باشد و دارای 21 دیسک است .این دستگاه قابلیت ضد اب بودن ندارد و منبع تغذیه ان از طریق کابل و بصورت مستقیم است ،دارای 4 سری می باشد که شامل سری اصلی با قابلیت کندن کوتاه‌ترین موها تا حد 0.5 میلی متر وسری لایه بردار پوست است.

اپیلاتور فیلیپس مدل BRE650
این دستگاه  دارای دو سری مختلف است یک سری اپیلاتور با ۴ پوشش مختلف ماساژور، کشیدن پوست، مخصوص صورت و مخصوص نواحی محدود و یک سری شیور با شانه‌ی مخصوص و یک سری برس پاکسازی پوست ،یک سری ماساژور این اپیلاتور دارای 32 موچین و 17 دیسک است که عرض سری اپیلاتور 30 میلی‌متر و طراحی خاص موچین‌ها می باشد. نوع باتری ان لیتیوم یون است که هر 1.5 ساعت شارژ برابر با 40 دقیقه استفاده می باشد دارای دو سرعت مختلف ،دارای چراغ روشن کردن موضع ،طراحی ارگونومیک به شکل S و قابل استفاده برای پا، بدن و صورت می باشد.

اپیلاتور فیلیپس مدل HP6420

این مدل از اپیلاتور های برند فیلیپس در برابر اب مقاوم نیست ،دارای 20 عدد موچین با جنس استیل ضد زنگ است.

منبع تغذیه ان از طریق کابل می باشد و دارای تنظیم سرعت بوده و یک عدد سری دارد. دیسک های دستگاه به گونه ای است که موها را بدون کشیدن پوست از ریشه جدا می کند، قابلیت کندن کوتاه‌ترین موها تا حد 0.5 میلی‌متروطراحی ارگونومیک از دیگر مشخصات این دستگاه است.

معایب اپیلاتور یا اپلیدی

استفاده از این دستگاه برای اصلاح موهای ضخیم دردناک است و توصیه می‌شود در نواحی‌ که ممکن است حساس باشند؛ (مثل زیربغل و بیکینی) استفاده نشود. به سختی‌ می‌توان بخش‌هایی از بدن مثل پشت پاها یا ران را با دستگاه اپیلیدی اصلاح کرد. بعد از استفاده از این دستگاه، پوست ملتهب و قرمز می‌شود و در برخی موارد جوش می‌ زند. موها باید به حدی بلند باشند که دستگاه بتواند آنها را بگیرد. هنگام استفاده از این دستگاه ممکن است برخی موها هنگام رشد کردن زیر پوست بروند.

مزایا اپیلاتور یا اپلیدی

 رشد موها بین ۲ تا ۴هفته کندتر می‌شود.
موهای جدید نسبت به موهای قبل نرم‌تر و نازک‌تر می شوند.
درد ان در مقایسه با اپیلاسیون (کندن مو با موم یا وکس) کمتر است.
دستگاه اپیلیدی را یک بار تهیه می‌کنید و می‌توانید تا مدت‌ها از ان استفاده کنید.

 

نکاتی که باید هنگام استفاده از اپیلاتور بدانید

در سال‌های اخیر، روش‌‌ها و وسایل پیشرفته‌تری به بازار آمده‌اند اما استفاده از اپیلیدی‌های خانگی و همین‌طور اپیلاسیون و لیزر، روش‌های قطعی‌تری برای از بین بردن موهای زاید  هستند.

اپیلاتور، دستگاهی است که در مدل‌های مختلف ارائه شده و می‌تواند موهای زاید را از ریشه جدا کند. طبیعتاً این روش کمی دردناک است ولی بعد از استفاده مداوم از ان، این درد کمتر هم می‌شود. علاوه بر این، با استفاده از این دستگاه به مرور ضخامت موها کمتر و رشد ان ها کندتر خواهد شد.

استفاده از این وسیله بسیار اسان است؛ ان را به برق می‌زنید و روی قسمتی که مو دارد می‌کشید تا موها را از ریشه‌ در‌اورد. آرام عمل حذف موها را انجام دهید سعی کنید خیلی آرام این کار را انجام دهید و به خاطر اینکه دردتان کمتر شود، سریع دستگاه را روی پوستتان نکشید.