اسپرسوساز های فیلیپس

اسپرسوساز های فیلیپس

نقدی بر اسپرسوسازهای فیلیپس

 

اسپرسوسازهای فیلیپس از پرفروش ترین دستگاه های نوشیدنی ساز هستند و تجهیزات آن دارای کیفیت بالایی است و مورد استقبال بسیاری از افراد در سراسر جهان قرار گرفته است.

 امروزه مصرف قهوه و اسپرسو به دلیل خوش خوراک بودن وفراوانی ان و همچنین فواید مفید کافیین ها طرفداران بسیاری را از ان خود کرده است.از این رو برندهای مطرح زیادی برای ساخت دستگاه های تهیه قهوه و اسپرسو وارد عمل شده اند که یکی از محبوب ترین آنها برند فیلیپس می باشد که تمامی تجهیزات آن در بالاترین درجه کیفی ساخته شده است.

ظرفیت اسپرسوسازها

هر اسپرسوسازی دارای گنجایش های مختلفی از مخزن ها می باشد که تمامی اطلاعات آن در برگه خرید وجود دارد و باید بر حسب مکانی که از اسپرسوساز در ان استفاده میشود و همچنین تعداد نفرات ان را خریداری نمایید که مخزن مناسب و گنجایش مطلوبی داشته باشد. هرچه ظرفیت اسپرسوساز ها بیشتر باشد قیم ان افزایش می یابد.


برنامه پذیر بودن اسپرسوساز ها

برخی از مدل های پیشرفته از اسپرسوساز های فیلیپس مانند مدل EP4346 وجود دارند که بصورت تمام اتوماتیک بوده  و قابلیت برنامه پذیری دارند . یعنی می توانید انواع برنامه های مختلف تهیه قهوه، کاپوچینو، اسپرسو و … را فقط با لمس یک گزینه دریافت کنید.

چندکاره بودن اسپرسوساز به این معنا می باشد که دستگاه علاوه بر تهیه اسپرسو قادر است اکثر نوشیدنی های داغ نظیر کاپوچینو، لاته، چایی، شیر کاکائو و … را آماده کند. این عوامل باعث فروش بیشتر دستگاه شده و برندهای مطرح جهان نظیر دلونگی، فیلیپس و … در بسیاری از مدل های خود این مورد را اضافه کرده اند.

همچنین برخی دیگر از مدل ها هم وجود دارند که قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند را دارا هستند و می توانید هر نوع نوشیدنی با مقدار مواد مختلف را برای تهیه نوشیدنی خود انتخاب کرده و آن را به دستگاه بدهید.


انواع فیلترهای اسپرسوساز فیلیپس

فیلترهای اسپرسوساز به دو دسته ثابت و یکبار مصرف دسته بندی می شوند.

 نوع ثابت یا دائم به صرفه بوده و نیاز به تعویض ندارد و بعد از یک مدت مشخص باید تعویض شود. اما نوع دوم باید بعد هر بار استفاده تعویض شده و هزینه بر می باشد واز نظر بهداشتی مناسب تر است.

ظاهر و جنس بدنه اسپرسوساز

ظاهر دستگاه در خرید ان تاثیر بسزایی دارد ، حتی ممکن است دستگاه اسپرسوساز دارای امکانات و تجهیزات عالی باشد اما بدلیل ظاهر نامناسب خریداری نشود .از این رو برندهای مطرح نظیر فیلیپس این موضوع را می دانند و بهترین طراحی را برای انواع مدل های اسپرسوساز خود در نظر گرفته اند. زیرا ظاهر دستگاه در دکوراسیون آشپزخانه بسیار اهمیت داشته و به آن توجه ویژه می شود. اما جنس بدنه اگر از فلز استیل باشد بیشتر مورد استقبال مشتریان قرار خواهد گرفت.

اسپرسوساز مدل EP4346

اسپرسوساز فیلیئس مدل EP4346

اسپرسو ساز مدل EP4346 که توسط کمپانی فیلیپس عرضه شده است یک دستگاه کاملا اتوماتیک و حرفه‌ای بوده که می‌توانید آن را در منزل و یا دفترکار خود داشته باشید . این اسپرسو ساز مجهز به صفحه نمایشگر لمسی بوده که به شما این امکان را می‌دهد هر نوشیدنی را فقط با یک لمس ساده آماده کرده و از آنها لذت ببرید. دو نازل قهوه و نازل بخار دستگاه به شما این امکان را داده که 2 فنجان نوشیدنی را به صورت همزمان تهیه نمایید. این اسپرسو ساز دارای مخزنی به ظرفیت 1.8 لیتر است که مجهز به فیلتری قابل تعویض بوده و آب را قبل از تهیه نوشیدنی‌ها تصفیه می‌کند. از قابلیت‌های دیگر این اسپرسو ساز می‌توان به شخصی‌سازی منو اشاره کرد که نوشیدنی‌ها را با درجه غلظت، دما و هر ویژگی دیگری آماده نمایید . خاموش شدن خودکار در این دستگاه از روشن ماندن طولانی آن جلوگیری کرده که ایمنی دستگاه و همچنین صرفه‌جویی در مصرف برق را در پی دارد. این دستگاه امکان استفاده از پودر و دانه قهوه را به شما داده و آسیاب 12 حالته آن دانه‌های قهوه را به بهترین شکل ممکن برای شما آسیاب می‌نماید. توان 1500 وات و فشار بخار 15 بار امکان آماده شدن نوشیدنی‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما اماده می‌کند.

اسپرسوساز فیلیپس مدل EP1220

اسپرسوساز Philips مدل EP1220

 

اسپرسوساز فیلیپس EP1220 با توان 1500 وات و ایجاد فشار بخار 15 بار قابلیت سرو کردن تعداد زیادی فنجان قهوه را در زمان کم داشته و از این رو می توان از آن درمنزل و یا محیط کافه و رستوران استفاده کرد. این محصول جزء محصولات تمام اتوماتیک فیلیپس است، رنگ آن مشکی و جنس بدنه از استیل ضد زنگ درست شده است. برای زیبایی و استحکام دوچندان روکشی از جنس تیتانیوم بدنه را می پوشاند و باعث می شود این ساخته، در رده اسپرسوساز های مدرن و امروزی طبقه بندی شود.

 ظرفیت مخزن قهوه این اسپرسوساز 275 گرم است و با استفاده از آن امکان تهیه دو فنجان قهوه همزمان را خواهید داشت.

اسپرسوساز فیلیپس مدل EP2224

 

اسپرسوساز فیلیپس مدل EP2224

اسپرسوساز فیلیپس مدل EP2224،به رنگ خاکستری بوده و وزن ان 7.5 کیلوگرم میباشد.جنس بدنه ان استیل ضد زنگ بوده و دارای توان مصرفی 1500 وات بوده و میتواند نوشیدنی هایی همچون اسپرسو،لانگو،کاپوچینو وماکیاتو را تهیه کرد.فشار بخار این اسپرسوساز 15 بار بوده ودارای قابلیت تنظیم بخار بصورت اتوماتیک و دستی میباشد و دران میتوان از پودر قهوه و دانه قهوه استفاده کرد و از سایر مشخصات ان میتوان به آسیاب قهوه,  قدرت پمپ عالی, مجهز به پایه ضد لغزش,  دمای قابل تنظیم, حالت آماده به کار, فیلتر آب هوشمند, آماده سازی 2 فنجان در هر مرحله, مخزن آب شفاف و جدا شدنی, قطعات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی, مجهز به سیستم گرمایشی بلوک ترمو برای استفاده فوری را نام برد.

اسپرسوساز فیلیپس مدل EP4050

اسپرسوساز فیلیپس مدل EP4050

اسپرسوساز فیلیپس مدل  EP4050 یکی از پیشرفته‌ترین و به روز‌ترین اسپرسوسازهای ساخته شده و موجود در بازار است. در اسپرسو ساز فیلیپس مدل EP4050 یک عدد آسیاب تعبیه شده است تا بتوان دانه قهوه را آسیاب کرد، اسپرسوساز فیلیپس مدل EP4050 دارای مخزنی با گنجایش 1.8 لیتر است که قابل جدا شدن است. این اسپرسوساز دارای یک عدد مخزن 0.5 لیتری برای شیر است که می‌توان شیر را به صورت فوم درآورده و با استفاده از آن کاپوچینو و... را درست کرد. بدنه این اسپرسو ساز رنگ بسیار جذابی دارد و دارای یک عدد صفحه نمایشگر لمسی نیز می‌باشد. این دستگاه دارای سینی چکه‌گیر نیز می‌باشد . اسپرسوساز EP4050 فیلیپس قدرت بسیار بالایی دارد. این دستگاه 1850 وات بوده و قابلیت تولید 15 بار فشار بخار را دارد. با استفاده از این دستگاه می‌توان انواع نوشیدنی‌های قهوه دار را ظرف مدت چند دقیقه تهیه کرد و کار کردن با آن نیز بسیار ساده است. یکی از ویژگی‌های بسیار عالی این اسپرسوساز سیستم رسوب زدایی و شستشو خودکار آن است که از ایجاد اختلال در عملکرد آن در دراز مدت جلوگیری می‌کند.