سشوار های فیلیپس

سشوار های فیلیپس

سشوار های برند فیلیپس

آراستگی و داشتن موهای زیبا و مرتب در عصر جدید موضوع مهمی است که بسیاری به آن توجه داشته وتلاش می‌کنند تا در این زمینه به بهترین شکل ممکن در جامعه واجتماع ظاهر شوند. از این رو ابزار و وسایل گوناگونی نیز طراحی و تولید شده‌اند تا در این زمینه بتواند اثرگذار بوده وسرعت عمل و کیفیت کار را در زمان رسیدگی به موها و آراستن آن بیافزاید. یکی از قدیمی‌ترین و کاربردی‌ترین این وسایل، سشوار است که با کمک باد و حرارت به خوبی از پس این کار برآمده و کار کردن با آن نیز آسان بوده؛ به طوری که هر کاربری از پس استفاده از سشوار برمی‌آید.

سشوار های ساخته شده توسط فیلیپس از هر نظری ایده ال و با کیفیت است، اما قیمت آن نسبت به سایر برند ها کمی بالا تر است و شاید این تنها نقطه ضعف این محصولات باشد. البته این قیمت انقدر بالا نیست که خریدار را از خرید این سشوار ها نا امید کند.

مشخصات فنی سشوار فیلیپس

در ابتدا باید بدانید سشوار را برای چه کاری و با چه میزان فعالیتی می‌خواهید. سشوارها بسته به اینکه برای استفاده شخصی، استفاده در محیط‌هایی مانند آرایشگاه، استفاده در مسافرت و ... به کار گرفته شود؛ دارای تنوع زیادی هستند. برند فیلیپس نیز با توجه به همین موضوع سشوارهایی به صورت خانگی، نیمه‌حرفه‌ای، حرفه‌ای، مسافرتی، برس‌دار، فرکننده خودکار مو و ... تولید کرده است .

توان مصرفی سشوار

یکی از فاکتور های اصلی در انتخاب یک سشوار  توان وقدرت موتوری است که در سشوار تعبیه وبه کار برده شده است. توان که با واحد اندازه‌گیری وات مشخص می‌شود ،معمولا سشوارهای  فیلیپس بسته به نوع کارکردشان از 800 تا 2200 وات بوده که با توجه به قدرت موتور می‌توان سشوار را برای فعالیت‌های خانگی ومصارف حرفه‌ای انتخاب ومورد استفاده قرار داد.

موتور سشوار

در حال حاضر موتورهایی که برای سشوارها انتخاب می‌شود دارای انواع مختلفی بوده، که برای کارایی‌های متنوع می‌توان نوع موتور را نیز با توجه به مدل انتخاب کرد. موتور DC وموتور AC  موتورهایی هستند که به طور معمول در سشوارها به کار برده می‌شود. سشوارهای خانگی موتور سبکی دارند که به آنها اصطلاحا موتورهای DC گفته می‌شود. در این سشوارها برق موتور و المنت آن با هم یکی بوده و یک دکمه دارد. شما با استفاده از یک دکمه سشوار را خاموش و روشن کرده، حرارت را تنظیم می‌کنید.

 نوع دیگر موتورهای به کار رفته در سشوارها، موتورهای AC هستند. این موتورها برق و المنت مجزا داشته و دکمه‌های جداگانه‌ای برای کنترل سرعت و حرارت دارند. این دستگاه‌ها جزو سشوارهای حرفه‌ای محسوب می‌شوند ومعمولا در آرایشگاه‌ها مورد استفاده قرار میگیرد.

تکنولوژی ThermoProtect در سشوار فیلیپس

 استفاده طولانی یا مکرر از سشوار باعث می‌شود آسیب‌های جدی به مو وارد شود. از طرف دیگر داغ شدن زیاد سشوار نیز باعث آسیب به خود دستگاه نیز خواهد شد. اما وجود تکنولوژی ThermoProtect در سشوارهای فیلیپس باعث شده سشوار بیش از حد داغ نشود و دمای آن به صورت خودکار کنترل شده ومانع از خرابی دستگاه شود.

فناوری تولید یون

یکی از دغدغه‌های پس از استفاده از سشوار این است که موها بعد از خشک شدن حالت وز به خود می‌گیرد. فناوری تولید یون، یک فناوری نوین در سشوارهای فیلیپس است که تا حدود بسیاری این دغدغه را توانسته از بین ببرد. سشوار نوع یونی به صورتی است که از طریق شکستن مولوکول‌های آب موهای شما را به گونه‌ای خشک می‌کند که رطوبت تارهای موی‌تان حفظ شود واز خشکی و شکنندگی آن جلوگیری می‌کنند. همچنین باعث نرمی و درخشندگی بیشتر مو نیز می‌شوند.

تعداد سری‌ها

 یک سشوار ایده‌آل، سشواری است که بتواند از پس بسیاری از خواسته‌ها برآید. وجود چند سری سشوار می‌تواند به میزان زیادی چنین خواسته‌هایی را برآورده کند. معمولا 2 تا 6 سری، سری‌هایی هستند که برای مدل‌های متنوع سشوارهای فیلیپس طراحی شده‌ است.

دسته تاشو در سشوار های مسافرتی

سشوارهای مسافرتی ویژگی مهمی که دارند سبک و کم جا بوده و برخی از مدل‌های آن دارای دسته‌ای تاشو است که این دسته تاشو به میزان زیادی جلوی اشغال شدن فضا را می‌گیرد.

طول سیم

قدرت مانور و استفاده از سشوار زمانی بهتر خواهد بود که سیم سشوار به میزان کافی بلند باشد و امکان مانور و حرکت شما را در زمان سشوار کشی محدود نکند.کمپانی فیلیپس در این زمینه سشوارهایی با طول سیم مناسبی معمولا حدود 180 سانتی‌متر طراحی کرده است که یک اندازه  استاندارد به حساب می‌آید. 

تولید باد سرد

 در برخی موارد زمان مرتب کردن و خشک کردن و حالت دادن موها نیاز به استفاده از باد سرد خواهد بود. برخی از مدل‌های «فیلیپس» با توجه به همین نیاز دارای قابلیت تولید باد سرد بوده..

سشوار فیلیپس مدل HP8230

سشوار فیلیپس مدل HP8230

این مدل سشوار دارای 2100 وات قدرت واقعی است واز همه مهمتر اینکه با هر دما وفاصله ای که به مو زده شود از آسیب رسیدن به مو جلوگیری می کند. بدنه ABS سشوار در اثر گرما وسرما دفورم و تغییر رنگ نمی دهد.

 

سشوار فیلیپس مدل HP8232

سشوار فیلیپس مدل HP8232

این مدل از سشوار دارای توان مصرفی2200وات وموتور DCاست ومناسب مصرف خانگی می باشد،همچنین دارای فناوری تولید یون وباد سرد می باشد، طول سیم ان 180 سانتی متر است.

سشوار فیلیپس مدل BHD004

سشوار فیلیپس مدل BHD004

  موتور این محصول DC واز نوع کم مصرف وبدون صدا می باشد. که این موتور قدرت بسیار بالایی نیز دارد، توان آن برابر با 1800 وات است. شما برای حالت دهی به مو، خشک کردن مو و حتی حجیم تر کردن مو های خود می توانید از این محصول استفاده بکنید.

تعداد سرعت های قابل استفاده ی سشوار 3 عدد می باشد و پس از حالت دهی می توانید با یک باد سرد حالت مو ها را تثبیت کنید.

سشوار فیلیپس مدل BHD006

سشوار فیلیپس مدل BHD006

 این مدل یک سشوار کوچک وجمع وجور مسافرتی است. این دستگاه دارای توان حرارتی 1600 وات و 3 حالت تنظیم باد است که به راحتی ودر کوتاهترین زمان ممکن موهای شما را خشک وحالت دار می کند. این مدل مجهز به سیستم تولید هوای سرد برای تثبیت موهایتان پس از حالت دهی است. از مزایای دیگر ان تکنولوژی ThermoProtect temperature می باشد. این ویژگی در هنگام کار مانع از بالا رفتن بیش از حد دما می شود واز آسیب دیدن موها جلوگیری می کند.