اتو موهای فیلیپس

اتو موهای فیلیپس

بررسی اتو موهای فیلیپس

اتو مو که به انبر مو هم شباهت دارد ،وسیله ای است که از طریق برق کار میکند و با ذخیره گرما و حرارت در خود و سپس انعکاس آن به موها، سبب لخت و صاف شدن موهایتان می شود.

علاوه بر دستگاه اتو مو، وسیله برقی دیگری تولید و وارد بازار شد که مختص موج انداختن و ویو کردن موها می باشد و فر کننده موی سر یا به اصطلاح بابلیس نام دارند از این رو تمام خانم ها با هر سلیقه ای می توانند از هر کدام از این دستگاه ها بهره گرفته و به موهای خود زیبایی هدیه کنند.

اگر موهای صافی دارید می توانید با استفاده از دستگاه فر کننده مو به موهایتان حالت بدهید و اگر موهای مجعد و فری دارید می توانید از اتو مو استفاده کنید تا به موهایتان آرایشی متفاوت از حالت طبیعی خود دهید.

حالت دادن، ویو دار کردن، موج انداختن و شکنج دار کردن موها دیگر مشخصه هایی هستند که افراد را علاقمند به استفاده از این وسیله می کند.

از برند های معتبر موجود که در حال حاضر دستگاه های اتو مو تولید میکنند ،برند فیلیپس توانسته با تولید اتو مو های کاربردی و با کیفیت فوق العاده از بهترین تولید کنندگان این دستگاه باشد،فیلیپس با تولید انواع مختلفی از اتو مو ها به راحتی توانسته به نیاز کاربران خود پاسخ دهد

مزایای استفاده از اتو مو

استفاده از اتو مو برای افرادی که دارای موهای فر و مجعد هستند بسیار کاربرد دارد و سبب می شود تا موهای صاف تر و یکدست تری داشته باشید.

اگر موهای خود را با روش صحیح اتو کنید سبب می شوید تا کمترین آسیب به موهایتان وارد شود.

معایب استفاده از اتو مو

در مورد معایب اتو مو ها نیز می توان گفت که استفاده مکرر از اتو مو در دراز مدت سلامت موها را به خطر می اندازد و گرمای صفحات اتو مو، شکستن برخی از پیوند های هیدروژنی ضعیف شاخه های مو را به دنبال خواهد داشت.

هرگز برای مدت طولانی از اتو مو یا هر وسیله حرارتی دیگری برای موها استفاده نکنید چرا که یک تهدید اساسی برای شادابی مو به حساب می آیند. صاف کردن مکرر موها موجب آسیب به فولیکول های مو شده و ممکن است ریزش موها را به دنبال داشته باشد چرا که اتو مو نیز بسیار نزدیک به رویش مو استفاده می شود.

حتی ممکن است که پوست سر نیز آسیب ببیند چرا که با از بین رفتن فولیکول های مو، دیگر روغن کافی برای مرطوب کردن پوست سر باقی نمی ماند و در نتیجه خارش و خشکی پوست را سبب می شود و باعث ایجاد شوره سر می شود.

استفاده از اتوی مو برای مو های بی رنگ شده مناسب نمی باشد زیرا ضخامت موها در اثر دکلره کردن کاهش می یابد و تار مو ضعیف می شود و از آن جا که استفاده از اتو مو سبب از بین رفتن رطوبت مو و سستی تارهای مو می شود استفاده هر روزه و مکرر از آن توصیه نمی شود‌.

حتما برای جلوگیری از آسیب اتو مو از ماسک های آبرسان مو و همینطور قبل از استفاده از اتو مو از اسپری دو فاز استفاده نمایید تا آسیب بسیار کمتری به موهایتان وارد شود.

نکاتی که در استفاده از اتو مو بهتر است رعایت کنید

همیشه قبل از اتو کردن موها، آن ها را شانه بزنید چرا که با این کار نه تنها صاف کردن موهای شانه زده بسیار راحت تر از موهای درهم پیچیده و نامرتب است و کار شما راحت تر می شود بلکه می توانید با این کار، مدت زمان استفاده از اتو مو را نیز پایین بیاورید.

یادتان باشد که شب زمان بهتری برای صاف کردن موها می باشد. بدین معنی که بعد از حمام موها را اتو کرده و سپس به رختخواب بروید. در غیر این صورت صبح روز بعد باید زمان بیشتری را صرف نمایید. بسته به نوع موهایتان درجه حرارت اتو را تنظیم کنید.

برای آن که حالت موها مثل اول فیکس بماند،بعد از اتو کردن از باد سرد سشوار استفاده کنیدو همچنین می توانید از ژل استفاده نمایید. یعنی ابتدا به قسمتی که می خواهید صاف کنید ژل زده و سپس اتو بکشید. فراموش نکنید که استفاده از اتو مو برای موهای رنگ شده به هیچ وجه توصیه نمی شود چرا که ضخامت موها در اثر دکلره کاهش یافته و اتو مو نیز سبب از بین رفتن رطوبت مو و سستی تارهای مو می شود.

اتو مو فیلیپس مدل HP8324/00

شرکت فیلیپس اتو موی مدل «HP8324/00» را مشخصا برای محافظت یونی از موها و کنترل دقیق دمای دستگاه ساخته است. حداکثر حرارت سطح اتو مو برابر 220 درجه‌ی سانتی‌گراد است و سرعت رسیدن به این دما 60 ثانیه است. فناوری تولید یون به محافظت از موها دربرابر این حرارت زیاد کمک می‌کند. پوشش سرامیکی روی صفحه‌ها و دمای ثابت دستگاه هم به محافظت بیشتر از موها کمک می‌کند. این اتو مو دارای قفل صفحات است که در انتهای دسته قرار دارد و با قفل‌کردن صفحات روی یکدیگر از صدمه‌دیدن دستگاه هنگام جابه‌جایی جلوگیری می‌کند.  ولتاژ متغیر دستگاه از 110 تا 240 ولت، استفاده از آن را در سفرهای خارج از کشور ممکن می‌کند.

اتو مو سوپر فست فیلیپس PH-1294

اتو مو فیلیپس مدل PH-1294 دارای قابلیت گرم شدن فوق سریع در 15 ثانیه می باشد ،بدنه دستگاه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و جنس آن از تیتانیوم صفحه حراراتی است سیم اتو مو دارای چرخش 360 درجه می باشد و تنظیم دما در اتو مو تا 750 درجه فارنهایت است ،دارای سیستم حالت دهندگی روغن آرگان همراه با کراتین مغذی مو و همین طور سیستم هیتر PTC است .این دستگاه دارای سیستم خاموش شو اتوماتیک دارای نشانگر LED نیز می باشد.