آبمیوه گیری های فیلیپس

آبمیوه گیری های فیلیپس

آبمیوه گیری فیلیپس

 

آبمیوه گیری فیلیپس یکی از معتبرترین برندهای آبمیوه گیری در بازار می باشد. با خرید یک دستگاه آبمیوه گیری می توان با کمترین هزینه از تمامی امکانات آن بهره مند شد. این وسیله کمک می کند بتوانید در منزل خود آبمیوه خوشمزه و خنکی را با رعایت تمامی استانداردهای بهداشتی وبدون نفوذ هیچگونه میکروبی برای مهمانان و فرزندان خود در سریعترین زمان تهیه کنید.

شما به عنوان خانوم خانه با تهیه این لوازم خانگی بسیار مهم می توانید به راحتی سلامت همسر و فرزندان خود را تضمین کنید.

 

نقاط قوت آبمیوه گیری های فیلیپس

سرعت عملکرد دستگاه 

 آبمیوه گیری های فیلیپس از نظر سرعت عملکرد بسیار بالایی دارند. مشتریان عزیز می توانند با تهیه آبمیوه گیری فیلیپس نوشیدنی های مورد علاقه و نیاز خود را در سریعترین زمان آماده ودر اختیار داشته باشند.

طراحی ظاهری دستگاه 

در هنگام خرید لوازم خانگی یکی از نکاتی که بسیار مورد توجه قرار می گیرد طراحی ظاهری دستگاه می باشد.  طراحی این مدل آبمیوه گیری به گونه ای انجام گرفته که دستگاه دارای ظرافت بسیار عالی می باشد و برخلاف قابلیت حجم آبمیوه ای که در مخازن جای می دهد بسیار جمع و جور می باشد.

 زوج های جوان بیشتر به دنبال وسیله هایی می گردند که بسیار مقاوم بوده و هزینه آن با توجه به بوجه شان مقرون به صرفه باشد. آن ها معمولاً به زیبایی دستگاه بسیار اهمیت داده ودر تلاش هستند دستگاهی را انتخاب کنند که ظرافت کافی داشته باشد و رنگ بدنه آن با دکوراسیون آشپزخانه شان همخوانی داشته باشد.

در زمینه تولید و طراحی آبمیوه گیری شرکت فیلیپس بر رقبا پیروز و پیش قدم شده است. در بالای این محصول دهانه ورودی آبمیوه گیری قرار دارد و بر روی بدنه آن دهانه خروجی، سایز دهانه ورودی آبمیوه گیری به گونه ای است که بتوان به راحتی انواع میوه ها را بدون نیاز به قاچ کردن از آن عبور داد. از جمله موارد دیگری که بر روی بدنه دستگاه طراحی شده است دکمه های مربوط به خاموش و روشن کردن دستگاه و یا تنظیمات دیگر می باشد. مخزن تفاله آبمیوه گیری بر روی بدنه دستگاه از سمت پشت آن تعبیه شده است.

قدرت موتور آبمیوه گیری 

قدرت و دور موتور آبمیوه گیری های فیلیپس به گونه ای است که بتوان با استفاده از آن ها میوه های سفت ونرم را به خوبی آب گرفته ودر میانه راه هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نکند.

قابلیت شستشوی دستگاه 

آبمیوه گیری فیلیپس دارای قابلیت شستشو با آب ومواد شوینده می باشد بدون آن که کوچکترین اتصالی در سیستم داخلی دستگاه ایجاد شود، ودر مقابل رطوبت دچار مشکل نمی شوند.

جنس مخزن نگهداری آبمیوه و تفاله 

هر دو این مخازن دارای جنس پلاستیک فشرده می باشند، زیرا این جنس مخازن باعث می شوند هیچگونه شکستگی بر روی مخازن در اثر فشار و ضربه ایجاد نشود واز لحاظ ظاهری دستگاهی با دوام و ماندگاری بالا باشد.

ودر نهایت یکی از مهمترین ویژگی هایی که آبمیوه گیری های فیلیپس به همراه دارند فرکانس صدای آن می باشد.که می توانید از  آن حتی در زمانی که فرزندانتان خوابیده اند استفاده کنید. زیرا صدای تولیدی توسط این دستگاه به قدری پایین بوده که هیچگونه مزاحمتی برای ساکنین منزل ایجاد نمی کند.

نقاط ضعف آبمیوه گیری های فیلیپس

تنها نقطه ضعفی آبمیوه گیری های فیلیپس دارند ،عدم وجود صفحه نمایشگر می باشد. این موضوع به قدری اهمیت ندارد که بخواهد از برتری و مزایای دستگاه کاهش دهد و مشتریان را از خرید آن منصرف کند.

 

آبمیوه‌ گیری فیلیپس مدل Hr1863

آبمیوه‌ گیری فیلیپس مدل Hr1863

یکی از بهترین مدل های آبمیوه‌گیری  فیلیپس Hr1863 است.این آبمیوه گیری دارای مخزن 2 لیتری و ظرفیت پارچ آبمیوه 0.8 لیتری است ودر هر بار استفاده می توانید حجم زیادی آب میوه را تولید کنید. همچنین با دارا بودن قدرت 700 موتور این محصول از جنس استیل است به راحتی میوه ها و هرآنچه که می خواهید با هم مخلوط شوند را با هم ترکیب کنید.

 دهانه ورودی این محصول 75 میلیمتر یعنی سایز XL است وشما خیالتان از بابت ریختن میوه های بزرگ و سبزیجات قطور راحت باشد که این مدل آبمیوه گیری می تواند به خوبی از پس آنها بربیاید. از جمله مشخصات دیگر این آبمیوه گیری سیستم ضد لرزش،دفترچه دستور ساخت انواع آبمیوه، لوازم جانبی قابل شست وشو در ماشین ظرفشویی و  فیلتر ریز است.

 

آبمیوه‌گیری فیلیپس مدل Hr1888

این مدل از آبمیوه‌گیری فیلیپس از جنس پلاستیک مقاوم طراحی شده است، گنجایش مخزن یک لیتری دارد ومحدوده توان مصرفی ان تا 240 وات می باشد، وزن این محصول 4.40 کیلوگرم است.

آبمیوه‌گیری فیلیپس مدل Hr1832

آبمیوه‌گیریHr1832 فیلیپس با قدرت 400 وات، ظرفیت پارچ 500 میلی‌لیتر، ظرفیت مخزن تفاله یک لیتری، قطر دهانه ورودی میوه 55 میلی‌متر و رنگ زیبای قرمز و سفید برای کسانی که به دنبال یک آبمیوه‌گیری جمع وجور هستند بهترین انتخاب خواهد بود، و بدلیل دارا بودن فناوری Quick Clean در کمتر از 1 دقیقه به آسانی تمیز می‌شود.

آبمیوه گیری فیلیپس مدل Hr1925

آبمیوه گیری فیلیپس Hr1925 یک پارچ آب به همراه خود برای تخلیه آب میوه دارد.  پایه هایی که در این دستگاه تعبیه شده اند، بدون تکان خوردن و لرزش، آب میوه گیری را برای شما لذت بخش می کنند. توان موتور این دستگاه 1200 وات است که باعث شده افراد زیادی خواهان خرید آن هستند. اگر دوست دارید که آب مرکبات را بگیرید، این دستگاه به همراه خود قطعه جدا را دارد. این دستگاه آب میوه گیر، طوری ساخته شده است که می تواند بیشترین فیبر را از میوه ها بگیرد.

آبمیوه گیری فیلیپس مدل Hr1925

جنس دستگاه آبمیوه گیری فیلیپس Hr1925 از استیل است. استیل آن قابلیت ضد زنگ زدگی دارد.اگر از شستن تیغه های آبمیوه گیر بعد از گرفتن آب میوه بیزار هستید آبمیوه گیری فیلیپس Hr1925 شما را از این کار نجات می دهد و دیگر نیازی به خارج کردن وشستن تیغه های آبمیوه گیر ندارید. تنها کافی است یک لیتر آب را درون دستگاه ریخته وآن را روشن کنید تا مثل حالت اول تمیز شود.