چای ساز و کتری برقی های فیلیپس

چای ساز و کتری برقی های فیلیپس

چای ساز و کتری برقی‌های فیلیپس

یکی از پر استفاده‌ترین وسیله‌ها در آشپزخانه ما ایرانی‌ها چای ساز‌ها و کتری برقی ها هستند که تقریبا در تمام طول روز به صورت مداوم در حال کار کردن می باشند. برند فیلیپس از بهترین تولید کنندگان چای ساز و کتری برقی است که محصولات تولیدی آن از کیفیت و عملکرد بسیار خوبی برخوردار هستند.

تفاوت کتری برقی و چای ساز در چیست؟

اکثر افراد تفاوت میان کتری برقی و چایساز ها را نمیدانند و به اشتباه گمان میکنند که کارایی هر دو این محصولات یکی است در صورتی که اینطور نیست. کتری برقی ها تنها شامل یک کتری تکی به همراه استند دستگاه می باشد که برای تهیه آب جوش استفاده می شوند و اکثرا برای استفاده در شرکت ها و محیط های کاری کاربرد دارند اما چای ساز ها علاوه بر کتری برقی دارای یک قوری نیز می باشند و برای استفاده در منزل مناسب می باشند. چای ساز ها هم طراحی های متفاوتی دارند و هم به صورت کتری و قوری روی هم و هم به صورت کنار هم قرار میگیرند.

چای ساز های برند فیلیپس

همانطور که پیش تر گفته شد چای ساز ها از نظر طراحی به دو صورت قرار گیری کنار هم و یا روی هم کتری و قوری ساخته شده اند. برند فیلیپس (PHILIPS) نیز چایساز های متفاوت و متنوعی از هر دو این مدل طراحی ها تولید کرده که همه آنها کیفیت های بی نظیر و طول عمر های بالایی دارند.

بهترین چای ساز های برند فیلیپس

همانطور که میدانید برند فیلیپس تنوع بسیار زیادی در تولیدات تمامی لوازم خانگی دارد و محصولات را مطابق با تمامی سلیقه ها تولید میکند. این مسئله در مورد چای ساز های فیلیپس نیز صدق می کند و این کمپانی چای ساز های بی نظیر زیادی تولید کرده است که در میان آنها می توان از چای ساز مدل HD7301 به عنوان بهترین چای ساز این برند یاد کرد.

چای ساز HD7301 فیلیپس (PHILIPS)

چای ساز مدل HD7301 فیلیپس بدنه ای پلاستیکی و قوری شیشه ای دارد که گنجایش کتری آن 2 لیتر می باشد که این میزان از گنجایش در میان کتری های چای ساز بی نظیر است. یکی از بزرگ ترین آپشن ها یا به عبارتی ویژگی های این چای ساز فیلیپس سیستم قطع کن خودکار آن است که در صورت خالی بودن کتری عملکرد آن به صورت کامل قطع می شود همچنین زمانی که آب درون کتری در حال جوشیدن باشد عملکرد این دستگاه به صورت خودکار روی حالت keep warm (گرم نگهدارنده) قرار می گیرد.

بهترین کتری برقی های فیلیپس

همانند چای ساز برند فیلیپس تنوع بی نظیری در انواع کتری برقی نیز دارد که در میان آن ها از مدل های HD9350، HD9357، HD9305 و HD9339 می توان به عنوان بهترین کتری برقی های این برند نام برد که همگی آنها علاوه بر ظاهر شیک و عملکرد عالی از طول عمر های بسیار بالایی نیز برخوردار هستند.

کتری برقی مدل HD9350 فیلیپس (PHILIPS)

کتری برقی فیلیپس مدل HD9350 همانطور که پیش تر به آن اشاره شد از بهترین کتری برقی های ساخته شده توسط این برنداست که مشخصات فنی آن شامل بدنه ای از جنس استیل یا گنجایش 1.7 لیتر و 2200 وات توان است که در دو رنگ بندی استیل و رز گلد ساخته شده است و همانند چای ساز مدل HD7301 از سیستم ایمنی قطع کن خودکار برخورداراست.