بخارگر های فیلیپس

بخارگر های فیلیپس

آشنایی با بخارگر های فیلیپس 

شاید یکی از بزرگترین ساخته های بشر اتو بخار باشد که تحول بزرگی در اتوکشی لباس ها به وجود آورده است و باعث می شود به راحتی چین و چروک های لباس ها از بین برود.

اما شاید تحول بزرگتر در این صنعت ساخت بخارگر یا اتو ایستاده باشد که علاوه بر اتوکشی لباس ها بخاردهی هم به راحتی می توانیم انجام دهیم .

بخارگر نسبت به اتو بخار استفاده کمتری میان مردم دارد، اما این محصول دارای کاربردها و ویژگی هایی است که نمی شود انها را باهم مقایسه کرد به طور مثال در صورت استفاده از بخارگر هیچ گاه لباس یا فرش و یا پارچه شما دچار سوختگی نمی شود.

معروف ترین برند ها در این زمینه در حال حاظر بخارگر فیلیپس ،تفال و بوش می باشد.

نحوه عملکرد بخارگر ها

از زمانی که اتوها ساخته شده اند چندین مدل از آن ها وارد بازار شده است که یکی از آن ها بخارگر یا اتو ایستاده می باشد.

بخارگر ها معمولا یک مخزن بزرگ بین 3 تا 5 لیتر دارند و دارای یک میله بزرگ که می شود لباس را به آن آویزان کرد می باشند، همچنین یک شلنگ بلند دارند که آب درون مخزن به شکل بخار از سری آن بیرون می آید و باعث می شود الیاف لباس شل شود و چین و چروک از بین برود.

همچنین به وسیله بخارگرها می توان اکثر وسایل منزل را به وسیله بخار داغی که از مخرن خارج می شود بخاردهی کرد مثل پرده ها ،مبل ها ،تخت خواب و … .همچنین بهتر است که بدانید بخارگرها فقط برای اتوکشی لباس های نمی باشد و به وسیله بخارگرها می توان باکتری ها و میکروب های وسایل منزل را از بین برد.

اتو بخارگر فیلیپس مدل  GC558

اتو بخارگر فیلیپس مدل  GC558

اتو بخارGC5580 یک دستگاه ایستاده قدرتمند برای اتوکشی لباس های مجلسی، ضخیم و پرده ها می باشد که دارای قدرت بالایی است. این دستگاه از نظر شکل ظاهری بسیار زیبا طراحی شده و نسبت به مدل های پیشین خود یعنی GC524 و GC518 دارای بدنه با طراحی جذاب تر و امکانات بسیار بیشتری می باشد. مهمترین تفاوت آن با مدل های پیشین توان مصرفی آن است. استفاده از 2000 وات توان نشان دهنده تولید گرما و دمای بیشتر بوده که کار اتوکشی را سریع تر انجام می دهد.

 دسته اتو بخار نیز به صورت کاملا ارگونومیک ساخته شده و انعطاف پذیری بالایی در برابر کار دارا است که به هیچ وجه شما را خسته و آزرده نمی کند. ظرفیت مخزن آب بکار رفته در این دستگاه نیز 1.8 لیتر می باشد. این مخزن به صورت کاملا شفاف طراحی شده و در قسمت پشت دستگاه نصب می شود.

اتو بخارگر فیلیپس مدل GC558 دارای رنگ بندی ترکیبی سفید بنفش است و بدنه دستگاه هم از جنس پلاستیک مرغوب می باشد که در برابر ضربه و آب مقاومت بالایی دارد.

بخارگر فیلیپس مدل GC361

بخارگر فیلیپس مدل GC361

اتو بخار ایستاده GC361 فیلیپس یک بخارگر کارآمد برای اتوکشی پرده و لباس است. می توان از آن در هر دو حالت افقی و عمودی استفاده کرد. صفحه حرارتی این اتو بخار از تکنولوژی SmartFlow بهره می برد. در این تکنولوژی صفحه دارای دمای مطلوبی است که می توان به راحتی و با آسودگی خاطر آن را بر روی ظریف ترین پارچه ها قرار داد. توان این بخارگر 1200 وات است و در کمتر از 1 دقیقه آماده به کار می شود. مخزن آب آن 70 میلی لیتر است که قابلیت جدا شدن از بدنه را دارد.

بخارگر فیلیپس مدل STH3020

بخارگر فیلیپس مدل STH3020

اتو بخارگر فیلیپس STH3020 دارای مخزنی با ظرفیت صد و بیست میلی‌ لیتر می‌ باشد که این مخزن آب قابلیت جدا شدن دارد. وجود مخزن آب باعث می‌ شود تا بخار مداوم در اتو وجود داشته باشد. و سیستم بخار دهی مداوم آن به‌ صورت 20 گرم در دقیقه فعال می‌ باشد. این بخارگر به‌صورت دستی کار می‌ کند.

یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ های این محصول این است که دارای هشدار آماده‌ به‌ کار شدن دستگاه است. یعنی زمانیکه اتو داغ شد و آماده ی کار شد ،‌ شما با یک هشدار متوجه این مسئله می شوید. همچنین دارای یک هشدار برای خالی شدن مخزن اب دارد، وقتی‌ که مخزن آب خالی شود شما از آن آگاه می‌ شوید و متوجه خواهید شد که باید مخزن را پر بکنید زیرا اتو کردن با مخزن خالی ممکن است آسیب‌ های جدی به دستگاه وارد بکند. این محصول برای تمامی جنس از پارچه‌ها مناسب می‌ باشد .

بخارگر فیلیپس مدل  GC618

بخارگر فیلیپس مدل  GC618

 بخارگر فیلیپس GC618 یکی از با کیفیت ترین بخارگرهای برند فیلیپس در بازار جهانی لوازم خانگی است، که برای رفع چین ‌و چروک انواع پارچه و لباس به کار گرفته می شود. این دستگاه دارای قدرت موتور ۲۲۰۰ واتی است و به وسیله آن میتوان انواع لباس ها مثل لباس های مهمانی، لباس های کارشده، لباس های پشمی، کت و شلوار، پرده و… را که نمی‌توان با اتوهای معمول اتوکشی کرد را اتو نمود. همچنین بخارگر فیلیپس برای بخاردهی الیاف بسیار حساس مانند ابریشم هم مناسب می باشد. همچنین این بخارگر برای تبدیل آب موجود در مخزن به بخار، به 1.5 دقیقه زمان نیاز دارد.

اتو بخارگر فیلیپس GC618، دارای یک مخزن آب با ظرفیت 2 ‌لیتری است که با وجود این مخزن بزرگ می‌توان تا مدت ‌ها بدون نیاز به پرکردن دوباره دستگاه به بخاردهی لباس‌ها پرداخت.

میزان بخاردهی اتو بخارگر GC618، دارای قابلیت تنظیم در 5 حالت مختلف است و میزان بخاردهی آن تقریبا 45 گرم در دقیقه میباشد. بخارگر GC618را میتوان بصورت افقی و عمودی استفاده کرد و همچنین با توجه به چرخ‌ های طراحی شده، می‌توانید به راحتی دستگاه را جا به جا کنید.