تلویزیون های فیلیپس

تلویزیون های فیلیپس

بررسی تلویزیون های فیلیپس

فیلیپس یکی از شناخته شده ترین مارک های لوازم برقی در بین ایرانیان است.برند فیلیپس محصول کشور  هلند می باشد ،تلویزیون های فیلیپس محصولات نواوری شده ای هستند که با پیشرفت تکنولوژی همگام بوده است و میتوان به جرعت گفت که در رقابت با شرکت های ژاپنی و کره ای موفق بوده است.

کیفیت تلویزیون های فیلیپس

مانند سایر تلویزیون های هوشمند، برند فیلیپس هم دارای  چندین گزینه تصویری برای تلویزیون های خود می باشد. که شامل سه کیفیت تصویری  Vivid، Movie و Eco است.

و بهترین حالت برای تماشای فیلم حالت Vivid خواهد بود.  این کیفیت تصویری هم رنگ بهتری دارد و هم نور کافی برای به دست آوردن تصویر با کیفیت، به همین دلیل باعث شده بین این گزینه ها به بهترین انتخاب تبدیل شود.

با استفاده از محتوای SDR در حالت از پیش تعیین شده طبیعی، تصاویر روشن، اشباع شده و در ظاهر پر رنگ هستند. اگرچه آن ها بسیار رسا هستند، اما از نظر دقت دارای کاستی هایی هستند. بهتر است از همان حالت هوش مصنوعی استفاده کنید، جزئیات بیشتری خواهد داشت و تصاویر دقیق تری ارائه می دهد.

اگر می خواهید کیفیت چهره ها را به کمک هوش مصنوعی افزایش دهید و سطح محتوای ۴K را افزایش دهید و روشنایی تصویر را افزایش دهید، تصویر حاصله بسیار واضح و پر سر و صدا خواهد بود. با وجود SDR، عدم وضوح به راحتی قابل مشاهده است، اما رنگ ها همچنان حالت طبیعی و خنثی خود را حفظ می کنند.

به طور کلی، روشنایی در هر دو حالت HDR و SDR به خوبی تنظیم شده است.

مزایای تلویزیون های فیلیپس

تلویزیون پرچم داری برای آینده شرکت فیلیپس، با استفاده از فناوری روز و نوآوری های منحصر به فرد ساخته شده است که آن را از رقبای خود متمایز می کند. کیفیت ساخت بالا و تصویر این تلویزیون به همراه فناوری Ambilight بدون شک هر بیننده ای را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

اکثر مدل های تلویزیون های فیلیپس دارای لامپ های داخلی هستند که در پشت پنل روی شاسی نصب شده اند و هنگام پخش محتوا با توجه به تم رنگی محتوا، همان نور را به دیوار پشت تلویزیون و احساس نمایش ضرب می کند.از مزایای تلویزیون های فیلیپس میتوان به طراحی زیبا و کیفیت عالی ان که از بهترین پردازنده ها ساخته شده و همچین دارای سیستم عامل اندروید هستند اشاره کرد.

معایب تلویزیون های فیلیپس

امروزه اکثر تلویزیون های هوشمند مجهز به اشاره گر هستند که عدم وجود آن ها در این محصول فیلیپس را می توان نقطه ضعف در نظر گرفت.

قیمت این تلویزیون ها نسبت به تلویزیون های رقبای خود بالاتر بوده که ان را میتوان به دلیل کیفیت بالای این تلویزیون ها و همچنین نام برند فیلیپس توجیه کرد.از معایب دیگر ان میتوان به کمبود قطعات ان و همچنین هزینه بالای تعمیر ان اشاره کرد.

مقایسه تلویزیون های شرکت فیلیپس ،سامسونگ،ال جی...

شرکت های تولید کننده زیادی در سراسر جهان تلویزیون تولید می کنند. این شرکت ها  بسته به پیشرفت و فعالیت خود درصدی ها از بازار فروش را در انحصار خود در آورده اند. شرکت هایی هستند که از صفحه نمایش تلویزیون های دیگر شرکت ها کپی برداری کرده و یا خریداری کردند. 2 شرکت بزرگی چون ال جی و سامسونگ در زمینه تولید تلویزیون بسیار فعال بوده و بسیار فوق العاده عمل کرده اند. صفحه نمایش هایی که امروزه در بازار بر روی تلویزیون ها  از نوع IPS و VA هستند که IPS متعلق به ال جی و VA متعلق به سامسونگ است. شرکت هایی مانند فیلیپس و شارپ و…. از این صفحه نمایش ها استفاده می کنند و فقط یک سری ویژگی ها را در تلویزیون های خود اضافه می کنند. تلویزیون های این شرکت ها با موتور پردازشگری که در تلویزیون قرار می دهند با بقیه متمایز شده و کارایی آن ها نمایان می شود. شرکت ال جی برای این منظور راهکاری را اراِیه کرده  است و آن هم قرار دادن پردازنده های هوشمند a9 و a7 در تلویزیون های خود است.

چند نکته مهم در راهنمای خرید تلویزیون فیلیپس

در تهیه هر تلویزیونی یک سری نکات هستند که شما را برای داشتن آن متوجه می کند و یا ممکن است از خرید تلویزیون مورد نظر منصرف نماید. از جمله این نکات : سیستم عامل تلویزیون ،پردازنده به کاررفته در ان ،قابلیت های صوتی تلویزیون ،قابلیت هوشمند بودن و دسترسی های تلویزیون،پورت های اتصالی ،قابلیت گیمینگ و سرعت رفرش تصاویر و قابلیت Ambilight که فقط مختص تلویزیون های فیلیپس بوده و هنوز درهیچ برندی از این قابلیت که به صورت مستقیم به نور محیط بستگی دارد استفاده نشده است میباشد.

مهمترین نکته ای که هر مشتری تلویزیون اول کار به آن اشاره می کند کیفیت تصویر تلویزیون مورد نظر است، که آیا نیازهای او را در دیدن فیلم با کیفیت متفاوت رفع می کند یا خیر. کیفیت تصویر در قابلیت های گیمینگ نیز به وضوح احساس می شود و یکی از دلایل برای راهنمای خرید تلویزیون فیلیپس همین کیفیت تصویر آن می باشد.در حال حاضر در صنعت تلویزیون کیفیت تصویر های متنوعی ساخته شده اند که کیفیت تصویر 4k از بهترین و پرفروش ترین های آن می باشد. پنل تلویزیون ها هم به همان نسبت متنوع بوده از نوع LED, OLED, QLED و… می باشند که تلویزیون های فیلیپس نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در بین آن ها نیز یک سری از این تلویزیون های موجود می باشد که هزینه های متفاوتی را با هم دارند.

انواع تلویزیون های فیلیپس

از انواع مدل های تلویزیون های فیلیپس که دارای کیفیت بالا و قابلیت های بسیار خوبی بوده و از پر فروش ترین های این برند به حساب می ایند میتوان به مدل های:PUS 9435 که در سال 2020،مدل هایPUS 7906،OLED 706،PUS 7406،PUS 8007 که در سال 2021 و مدل های PUS 8556،OLED 856،OLED 807،OLED 907و...که در سال 2022 تولید شده اند را نام برد.

تلویزیون عضو اصلی هر خانه ای است و در زمان ورود به هر خانه ای اولین چیزی که شما را متوجه خود میکند  تلویزیون آن خانه می باشد.  تلویزیون فیلیپس در هر مدل و اندازه ای که باشد خوشبختانه همیشه ظاهر چشم گیری داشته است و توجه همه را به خود جلب می کند. به دلیل قابلیت های تلویزیون فیلیپس معمولاً از قیمت بالایی برخوردار هستند.